26 July 2014

Pengedar Shaklee Sepanggar, Kota Kinabalu : MOTIVATION & REGONATION RALLY KOTA KINABALU @ 22 JUN 2014

Istimewanya Motivation Rally Kota Kinabalu @ 22 Jun 2014

Bagi sesetengah SID mungkin Motivation Rally hanya biasa-biasa saja, but not for me! Mengapa? Motivation Rally yang diadakan di Kota Kinabalu, Sabah pada kali ini cukup istimewa dan bermakna buat saya dan juga team Shaklee saya..

Sebelum ini Motivation Rally pada November 2013, saya cuma SID biasa yang baru mula berjinak-jinak dengan pernigaan MLM Shaklee. Tidak pernah terjangka akan difikiran saya akan pergi sejauh ini dalam perniagaan MLM Shaklee... Usaha yang bagi saya sangat berbaloi..

Pada Motivation Rally kali ini saya layak menerima Sijil Penghargaan sebagai Senior Supervisor iaitu rank kedua daripada tujuh rank yang patut dikejar dan dikecapi oleh semua SID yang benar-benar serious dalam menjalankan perniagaan MLM Shaklee ini..

Pengedar Shaklee Sabah
Selfie by My Idol Master Azrin (tengah), Me & Josephine (belakang)
Saya sangat gembira dan bersyukur kerana rakan Biz Shaklee saya yang merupakan anak Shaklee sulung saya Kapten Josephine Chia turun menerima sijil penghargaan sebagai Sepervisor.. U deserve it my dear friend. Kesibukan dalam menjalakan kerja hakiki sebagai penjawat awam tidak menghalangnya untuk menjalankan perniagaan MLM Shaklee secara part time.. 

Terharu mendengar perkongsian pengalaman pahit dan manis rakan Biz Shaklee yang lain dalam menjalankan perniagaan MLM Shaklee sehingga mampu berjaya dan kini memperoleh pendapatan sampingan bukan hanya 4 angka malah 5 angka.. Ternyata Shaklee mampu memberikan kita pendapatan yang lumayan... 

Kegembiraan juga tidak dapat saya ungkapkan dengan kehadiran my super duper upline my Idol Master Azrin dari Miri, Sarawak. Beliau sanggup meluangkan masa menghadirkan diri semata-mata sebagai tanda sokongan terhadap anak cucu cicit piut miut Shaklee nya yang berada di Kota Kinabalu. Terima kasih Master Azrin, you are such a great leader for us.. 


Pengedar Shaklee Sabah
Dari kiri My Idol Master Azrin, tengah rakan biz dari Semporna, kanan its me

Bagi yag masih tercari-cari bagaimana untuk menambahkan pendapatan, menambahkan kawan-kawan, meningkatkan tahap kesihatan... Bolehlah menghubungi saya Mia Dania Salleh yang merupakan pengedar sah Shaklee di Kota Kinabalu.

No comments: