06 June 2014

Pengedar Shaklee Sepanggar, Kota Kinabalu : KELETIHAN YANG MELAMPAU

Saya merupakan seorang wanita berkerja yang mempunyai seorang puteri berusia 7 tahun. Rutin harian saya sangat-sangat padat sehinggakan saya pernah tertidur pada waktu bekerja di pejabat.. OMG! Kalau big boss saya tau abis lah saya... 

Cinch Tea Shaklee
Perkara yang sering belaku di pejabat

Setiap hari saya akan memulakan kerja di pejabat seawal jam 8pagi sehinggalah jam 5petang... Walaupun waktu pejabat dah abis jam 5 petang, saya masih bekerja kerana sebagai kakitangan operasi handphone saya kena on 24jam.. Sampaikan waktu saya bersama keluarga juga sering terganggu.. 

Fed-up dengan kerjaya sebegini, saya cuba untuk mencari alternatif lain. Saya cuba untuk menjalankan perniagaan separuh masa bersama Shaklee.. Perghhh! Lagi lah membuatkan rutin harian saya bertambah-tambah padat... Siang bekerja, malam pula  berbusiness part time Shaklee... Hanya ALLAH yang tahu bagaimana kesungguhan saya untuk mengubah kehidupan ini. 

Cinch Tea Shaklee
Fed-up dan memenatkan

Setiap malam saya belajar untuk menjalankan perniagaan Shaklee secara online.. Saya belajar cara-cara promosi secara online.. Saya belajar buat FB Pages... Saya belajar buat blog... Saya belajar macam-macam sehingga larut malam dan adakala nya sampai 3-4pagi... Keesokan paginya kena bangun untuk pergi kerja plak... Penatt tau...

Super Women Mama Like me

Bayangkan jika anda berada diposisi saya... Itu tidak termasuk lagi masa untuk saya melayan anak saya... Menyediakan segala keperluannya... Memang memenatkan!! 

Tetapi itu dulu sebelum saya mengamalkan Cinch™ Energy Tea Mix daripada Shaklee.. Kini semuanya telah berubah!.. Saya sentiasa bertenaga walaupun dengan rutin harian yang terlalu padat.. Tidak penah tidur pada waktu pejabat lagi tau... Hihihi... 

Keletihan yang melampau
Cinch Tea Dengan Kayu Manis Emmmm Sedap

Saya masih bekerja di pejabat pada waktu siang... Saya masih menjalankan part time business Shaklee saya pada waktu malam dan hujung minggu.. Penat? Mengantuk? Ohhhh tidakkk lagiii... Badan terasa lebih bertenaga dan ringan... Mata takya cakap la, bulat-bulat je dibuatnya... 

Dengan mengamalkan Cinch™ Energy Tea Mix setiap hari sejak Januari 2014, kehidupan saya lebih cergas dan sihat...

Keletihan yang melampau
Cinch Tea - Cukup 1 sachet sehari untuk tenaga berpanjangan
Bagi yang sering berasa penat, mengantuk dan tidak bertenaga, saya sangat-sangat mengalakkan anda mencuba Cinch™ Energy Tea Mix Shaklee ini. Bukan saja mampu memberikan tenaga, malah membantu meningkatkan metabolisma badan kita yang secara tidak langsung mengurangkan berat badan yang berlebihan... HEBATTT...

pengedar shaklee Kota Kinabalu


Ingin mencuba Cinch™ Energy Tea Mix? Boleh menghubungi saya MiaDania Salleh di talian 014-6737104 (call/SMS/WhatsApp/WeChat).. Penghantaran terus ke pintu rumah atau pejabat anda diseluruh Malaysia.

No comments: