10 June 2014

KACANG HITAM vs VITA-E COMPLEX


MamaMia Sihat E-Biz
Kacang Hitam yang tinggi Antioksidan

Kacang HITAM
Tentu ramai yang tidak tahu apa itu kacang hitam? rupa bentuknya..

Bentuknya seperti kacang soya tetapi warna ya berbeza.


Kelebihannya..
✔️ Mengandungi tinggi protein
✔️ Kandungan Antioksidan tinggi berbanding kacang lain.

Menurut penelitian, semakin hitam kacang tersebut, semakin tinggi kandungan antioksidannya.

Antioksidan ini boleh melawan radikal bebas yang menjadi penyebab pelbagai penyakit. Antaranya penyakit jantung, kanser sehinggalah penuaan pada kulit.

Selain itu, kacang ini sangat baik untuk anda yang mengalami masalah DIABETES kerana kadar Glisemik Indeks (GI) yang rendah.

Mana nak cari Kacang Hitam ni? Leceh lah nak kena masak, kena rebus dulu kacang hitam ni.. Inginkan cara yang mudah cepat dan berkesan mendapatkan Anti Oksidan yang tinggi?
 


Dapatkan VITA-E COMPLEX™ Shaklee

Ia diperbuat daripada soya organik dan biji minyak gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi.

Turut digabungkan dengan 8 jenis vitamin E. Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran pada abad ini. Mampu menyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti oksidan dan melindungi retina.


MamaMia Sihat E-Biz
Vita-E Complex

 
8 Manfaat Utama Vita-E Complex™

✔️ Melindungi JANTUNG
✔️ Mempertingkatkan kemampuan reproduktif
✔️ Anti-Penuaan
✔️ Anti-Oksidan yang kuat
✔️ Kelestarian Tenaga
✔️ Memperbaiki Arthritis
✔️ Menghalang keguguran
✔️ Memperbaharui Parut

Hanya perlu 1 kapsul vitamin E setiap hari untuk memperoleh 8 manfaatnya.. Sebotol mampu bertahan untuk pengambilan selama 6 bulan.. HEBATTT dan menjimatkan ...

Ingin mencuba? Boleh hubungi saya Mia Dania Salleh, SID 962719 ditalian 014-6737104 (Call/WhatsApp/WeChat), penghantaran terus kedepan pintu rumah dan pejabat anda diseluruh Malaysia... 

No comments: