01 December 2014

TESTIMONI IBU HAMIL | PENANTIAN 6 TAHUN BERAKHIR HANYA 2 BULAN

Penantian 6 tahun berakhir hanya 2 bulan... Setelah 6 tahun menanti cahaya mata, akhirnya termakmul olehNya hanya setelah 2 bulan mengamalkan pengambilan suplemen Shaklee secara konsisten.. Syukur Alhamdulillah! Mereka yang tidak pernah berputus asa pasti  beroleh kegembiraan.

Penantian 6 tahun berakhir hanya 2 bulan
Penantian 6 Tahun Berakhir

Pasangan suami isteri mana yang tidak gembira bilamana setelah hampir 6 tahun berkahwin dan berusaha untuk mendapatkan zuriat akhirnya termakbul. Pelbagai usaha dan ikhtiar telah dilakukan sepanjang 6 tahun, namun masih tidak menampakkan hasil dek kerana masalah period yang tidak teratur yang dialami sang isteri. Atas saranan seorang kawan yang merupakan Pengedar Shaklee dibawah group OMS, Puan Mira mencuba mengambil GLA Complex dan ESP Shaklee semata-mata untuk membetulkan masalah period yang dialaminya. 

ibu hamil
Testimoni PANAS dari OVEN!! Sah Hamil Setelah 2 Bulan Consume Shaklee.. Alhamdulillah..

Namun, kuasa ALLAH tiada yang dapat menghalang. ALHAMDULILLAH dengan izin NYA, setelah mengamalkan pengambilan GLA Complex dan ESP Shaklee secara konsisten selama 2 bulan, akhirnya Puan Mira disahkan HAMIL. 

Pada 1 September 2014 yang lalu, Puan Mira telah selamat melahirkan seorang bayi yang kami gelar bayi Shaklee.... Hanya rasa syukur yang mampu di ungkapkan. 

Inilah SHAKLEE EFFECT yang sebenar.

Bagi yang sedang berusaha untuk mendapatkan cahaya mata seperti Puan Mira, tidak salah ikhtiar dan mencuba produk ini.. Kita berusaha, selebihnya kita berdoa dan berserah pada ALLAH..

 Set Ibu Hamil (Esp+Gla)



Sekiranya anda memerlukan sebarang khidmat nasihat tentang produk Shaklee, ingin mencuba dan mendapatkan produk Shaklee, ingin menjadi ahli Shaklee, ingin menambah pendapatan dengan Shaklee, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau email ke hasmiah79@gmail.com. Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Kinabalu, Sabah. Penghantaran PERCUMA seluruh Kota Kinabalu hanya untuk anda! 


With Love, 
MamaMia

1 comment:

siti noriza saleh said...

alhamdulillah...syukur kalau dapat berita macam ni. kita berusaha kan? Allah juga yang menentukannya...Alhamdulillah :)