12 December 2014

9 SEBAB SHAKLEE PILIHAN SAYA

Kenapa Shaklee menjadi pilihan saya? Kenapa saya suka buat biz Shaklee? 

9 Sebab Shaklee Pilihan Saya

Sejak mengenali produk Shaklee pada penghujung 2013, saya terus fall in love... Hingga kini Shaklee tetap menjadi pilihan saya.. So, entry kali ini saya nk share sebab-sebab kenapa Shaklee pilihan saya.. 

9 Sebab UTAMA Shaklee Pilihan Saya

1. Mengenali Shaklee membuatkan saya semakin mendekatkan diri pada yang Maha Pencipta, Allah Swt. Dengan Shaklee saya mengenali ramai insan-insan hebat yang sentiasa positif yang sentiasa mengingatkan saya untuk berzikir, berdoa, berusaha, bertawakal, dan berserah padaNya dalam apa jua yang saya lakukan sama ada untuk kesembuhan sesuatu penyakit, pekerjaan mahupun perniagaan. 

2. Produk Shaklee adalah disahkan HALAL oleh ISA-Islamic Service of America. Badan ini adalah diiktiraf seluruh dunia mahupun JAKIM. Bagi saya sebelum memilih sesuatu produk, kita harus memastikan tentang halal atau haramnya di sisi agama kerana ianya akan menjadi darah daging kita kelak. 

3. Produk Shaklee dihasilkan berasaskan daripada sumber semulajadi yang tulen, bebas dari bahan pengawet tiruan, pewarna, pemanis dan perisa. Ini terbukti bila dalam setiap botol atau pembungkusan produknya tiada silica gel seperti kebanyakan produk lain yang ada di pasaran.

4. Kandungan setiap bahan dan ramuan botanical bagi menghasilkan produk Shaklee turut diuji oleh pinak ketiga. Turut diuji dengan kawalan kualiti untuk ketulenanvdan bebas dari bahan berbahaya seperti racun serangga. 

5. Keyakinan saya terhadap keberkesanan produk Shaklee juga adalah sebab utama ianya menjadi pilihan. Ini kerana setiap produknya mengandungi ramuan aktif yang tepat untuk kesihatan yang optimum jika diamalkan secara konsisten. 

6. Shaklee menyediakan kepelbagaian produk untuk keperluan isi rumah bagi semua peringkat umur. Ini menjadikan Shaklee sentiasa menjadi pilihan saya sekeluarga dan juga rakan-rajan saya yang lain. Buktinya mak saya amalkan Vivix untuk kesihatan optimum, nenek saya pula amalkan AJHT dan Ostematrix untuk kesihatan tulangnya, anak saya amalkan Mealshake dan Chewable VitaC untuk kesihatan, semua itu adalah produk Shaklee. 

7. Tahap kesihatan mak saya yang merupakan pengidap penyakit darah tinggi dan kolesterol semakin membaik. Saya pula yang merupakan pengidap masalah resdung dan kulit sensetif tidak lagi perlu mengunjungi hospital atau klinik-klinik untuk mendapatkan rawatan. Hanya dengan mengamalkan pengambilan produk Shaklee yang betul dan konsisten, Alhamdulillah dengan izin Allah masalah penyakit kami dapat dikurangkan.

8. Shaklee memberikan saya peluang untuk memperolehi pendapatan sampingan dari dua angka hinggalah kini empat angka. Dengan setiap pembelian produk Shaklee, kita akan mendapat point (uv), yang akan menentukan CASH yang kita akan terima pada setiap 15hb setiap bulan. Tidak perlu hard selling atau head hunting seperti MLM yang lain. Modal pulak sangat-sangat rendah tanpa perlu menyimpan stok produk.

9. Masa yang flexible hanya dengan Shaklee. Kita boleh buat sharing tentang Shaklee di media sosial seperti Facebook, Blog, Instagram dan sebagainya. Ilmu hanya di hujung jari dengan mengikuti kelas-kelas tertentu seperti Webinar. Walaupun masih berkerja saya masih boleh melakukan perniagaan Shaklee. Alhamdulillah kini, Shaklee menjadi satu sumber pendapatan sampingan buat saya. 


9/10 punca rezeki adalah daripada perniagaan. Saya yakin dengan Shaklee membuatkan ianya menjadi pilihan saya.. Jika Shaklee pilahn saya dan keluarga saya, anda pula bagaimana? 

Sekiranya anda memerlukan sebarang khidmat nasihat tentang produk Shaklee, ingin mencuba dan mendapatkan produk Shaklee, ingin menjadi ahli Shaklee, ingin menambah pendapatan dengan Shaklee, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau email ke hasmiah79@gmail.com. Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Kinabalu, Sabah. Penghantaran PERCUMA seluruh Kota Kinabalu hanya untuk anda! 


With Love,
MamaMia

No comments: