21 December 2014

INSTANT SHAWL KEGEMARANKU | NAELOFAR HIJAB JIMATKAN MASA

Sememangnya setiap hari ada saja bermacam-macam hijab yang hangat dipasaran.. Jika sebelum ni saya berkongsi tentang tudung Bokitta.. Kini, saya nak share tentang Naelofar Hijab pulak.. Instant hijab yang lebih kurang sama dengan Bokitta, tetapi harga murah sikit la berbanding Bokitta.. 

Naelofar Hijab
Instant Shawl Kegemaran ku.. Naelofar Hijab..

Bukan nak menunjuk-nunjuk pasal hijab ni, cuma nak berkongsi tentang keselesaan mengenakan Instant Shawl Naelofar. Pastinya bila dah cuba saya pasti anda pun akan fall in love sama seperti rakan-rakan saya yang lain juga.

Naelofar Hijab
My First Naelofar Hijab Chic & Basic "Mustard"



Naelofar Hijab
My First Chiffon Naelofar Hijab


Naelofar Hijab
My Favourite Forever Young Collection by Naelofar Hijab


Naelofar Hijab
Forever Young Collection "Caramel" by Naelofar Hijab 


Naelofar Hijab
Forever Young Collection "Indigo" by Naelofar Hijab

Saya bukan pengedar Naelofar Hijab atau Bokitta ya, saya ni pengedar Shaklee yang mengemari instant shawl Naelofar Hijab dan Bokitta. Kalau nak order Instant Shawl Naelofar Hijab atau Bokitta di area Sabah, khususnya Kota Kinabalu ni boleh refer kat Instagram.

Naelofar Hijab
Jadi Model lah pulak kat Instagram Naelofarhijab_Borneo..

Sebenarnya saya masih nak kan Naelofar Hijab Chic & Basic, tapi kat Sabah dah out of stock... Fenomena betul instant shawl Naelofar kat Sabah ni.. Mana tidaknya, senang, selesa dan jimatkan masa betul guna instant shawl nya.. Am really in love.. Bagi yang belum mencuba tu, you should get it one and try it!


With Love,
MamaMia

No comments: