10 December 2014

PROMOSI GEMPAK!! PROMOSI COLLAGEN POWDER BELI 3 PERCUMA 1

Apa itu Collagen Powder? Collagen Powder yang dihasilkan oleh Shaklee mengandungi tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji camelia japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, loctobacillus acidophilus, vitamin c dan vitamin B di gabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan kita dari dalam ke luaran.

Promosi Gempak
Collagen Powder Shaklee

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan

Awet Muda Dengan Collagen
Kolagen Powder yang dihasilkan dari Sisik Ikan Merah

Mengapa kita memerlukan Collagen Powder? 

Semakin kita menua, penghasilan kolagen pada tubuh kita juga semakin kurang. Ini mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, manakala kulit juga semakin kendur. Umur bukanlah faktor utama yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita. Tetapi faktor luaran seperti matahari, radikal bebas diudara, air dan nutrisi, merokok juga boleh merosakkan kolagen yang mempercepatkan penuaan. 

awet  muda
Kebaikan Kolegen Powder Shaklee


Manfaat dan Kebaikan Mengamalkan Collagen Powder 

  • Membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula
  • Kuku menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat
  • Kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik.
  • Kulit juga akan cepat sembuh dan membantu mengurangkan kedutan
  • Membantu menghilangkan tanda penuaan
  • Membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh
  • mengurangkan kesakitan dan geseran sendi-sendi
  • Baik itu mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal
  • Memastikan otal sentiasa sihat


Mencegah Penuaan
Bebaskan diri kita dari Penuaan dengan Collagen Powder Shaklee
Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran kita. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan kita menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja. Salah satu produk Shaklee yang mampu mencegah penuaan secara semulajadi dengan pengambilan yang konsisten setiap hari. 

Collagen Powder
Promosi Gempak Collagen Powder (Beli 3 Percuma 1)

Sempena promosi Collagen Powder beli 3 PERCUMA 1 sepanjang bulan Disember ini, rugi rasanya kalau tak borong. Shaklee akan memberhentikan pengeluaran Collagen Powder bermula 1 Januari 2015 sehingga 9-12 bulan. Ini adalah atas sebab permohonan pendaftaran baru kerana Collagen Powder Shaklee telah di formulasi baru. 

 Anti Penuaan - Collagen Powder

Sekiranya anda memerlukan sebarang khidmat nasihat tentang produk Shaklee, ingin mencuba dan mendapatkan produk Shaklee, ingin menjadi ahli Shaklee, ingin menambah pendapatan dengan Shaklee, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau email ke hasmiah79@gmail.com. Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Kinabalu, Sabah. Penghantaran PERCUMA seluruh Kota Kinabalu hanya untuk anda! 


With Love, 
MamaMia

No comments: