05 December 2014

SAYANGI USUS DENGAN PENGAMBILAN HERB-LAX | KENALI USUS KITA

Apa itu usus? Mengapa kita perlu menyayangi usus kita? Usus kita sangat penting kerana ianya ibarat saluran sinki kat rumah kita. Setiap hari menjdi laluan segala jenis makanan yang telah dicerna yang lama-kelamaan akan dipenuhi oleh mendapan makanan yang tercerna. Ini menyebabkan usus kita menjadi semakin membesar dan pergerakan semakin lambat.

Kenali usus
Sayangi usus dengan pengambilan HerbLax

Akibatnya, perut kita akan semakin membuncit dan sistem pembuangan atau penghadaman kita akan tersekat. Kalau dulu kita membuang hari-hari, kini seminggu sekali sahaja.. Mak aiiii... Ini sangat berbahaya untuk usus kita yang akan menyebabkan kepada masalah kesihatan. Sayangi usus dengan pengambilan HerbLax sangat-sangat membantu sistem penghadaman yang tersekat.

Sayangi Usus kita
Kenali Usus Kita

SAYANGI USUS DENGAN PENGAMBILAN HERB-LAX SHAKLEE

HerbLax

Ramuan asas HerbLax yang terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisional dan barat. Ianya mengandungi 9 herba semulajadi yang dipatenkan dalam membantu proses detoksifikasi badan kita.

Kenali detox
HerbLax Shaklee
  1. Senna Leave merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak
  2. Buckhorn Bark membantu melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan pada usus
  3. Licorice Root membantu proses detoksifikasi
  4. Fennel Seeds mengelurakan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.
  5. Anise Seeds pula meransang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pemcernaan
  6. Rhubarb Root merupakan herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina sebagai antibiotic
  7. Blue Malva Flower membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit
  8. Culver's Root membantu masalah lebihan ari dalam badan dan asma
  9. Alfalfa Leaves membersihkan usus, darah dan hati. 

Bagaimana HerbLax Membantu Mengatasi Masalah Usus 
  • Pembersihan najis lama yang tersekat
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  • Membantu masalah sembelit
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pengerakan usus dan secara langsung turut membantu mengatasi masalah sembelit
  • Mengempiskan perut
  • Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pasa perut. 


TESTIMONI Pengguna Herb-Lax 

Testimoni usus
Testimoni pengguna yang berjaya mengatasi masalah usus dengan Herb-Lax

Ada menghadapi masalah usus? Masalah penghadaman? Sukar membuang air besar? Jangan biarkan ianya berpanjangan. Atasi segara dengan pengambilan Herb-Lax Shaklee hanya serendah RM 52.50.

 HerbLax Shaklee


Sekiranya anda memerlukan sebarang khidmat nasihat tentang produk Shaklee, ingin mencuba dan mendapatkan produk Shaklee, ingin menjadi ahli Shaklee, ingin menambah pendapatan dengan Shaklee, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau email ke hasmiah79@gmail.com. Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Kinabalu, Sabah. Penghantaran PERCUMA seluruh Kota Kinabalu hanya untuk anda! 


With Love, 
MamaMia

No comments: