09 August 2014

BOKITTA DI HATIKU

Tentu ramai yang masih tidak tahu apa tu BOKITTA. Actually saya pun baru tahu BOKITTA tu adalah sejenis tudung atau hijab yang dah siap jahit tinggal nak pakai aje.



Memandangkan saya stay kat area Kota Kinabalu Sabah, memang payah lah nak dapatkan tudung BOKITTA ni melainkan dengan cara Online. 

Alhamdulillah, seorang rakan biz Shaklee saya juga menggunakan BOKITTA, so dialah yang tolong saya beli kat Kuala Lumpur.. Dah tu tolong poskan ke Sabah lagi. 

Terdapat beberapa jenis tudung BOKITTA ni..

Saya suka BOKITTA 'Chic' dan 'V Maxi' type. Kira sesuai dengan saya la katakan.  

Kalau nak tahu, inilah tudung atau hijab saya yang TERMAHAL yang pernah saya miliki dan gunakan. TAPI keselesaan nya mengatasi segalanya.  

Tidak salah kita berbelanja untuk menutup aurat kita, PAHALA sentiasa menanti. Bak kata nenek saya, REWARD untuk diri kita sendiri yer tak. 

Bagi peminat-peminat tudung BOKITTA kat area KOTA KINABALU takya risau lagi. Stokisnya dah ada dah pun... Tu dia dekat dengan 1Borneo lagi. 

pengedar shaklee kota kinabalu
alah-alah model bokitta gitu...

Eh, macam saya lah plk stokis nya.. over acting gitu.. Hehehehe.. Apa-apa pun saya dah jatuh cinta dengan BOKITTA ❤️❤️❤️.. 








1 comment:

Anonymous said...

saya pun peminat bokitta jugak..dah banyak collection bokitta dlm almari tu...hehee..beli kat sini www.myvalorem.com kalau x silap tgh ada sale..ada telekung berbatu jugak..saya beli 4 type telekung berbatu untuk kami 4 beradik perempuan..hehee...