06 August 2014

SALAM LEBARAN DARI NEGERI DI BAWAH BAYU

Seperti tahun-tahun sebelumnya, saya menyambut lebaran dengan puteri tunggal saya Dania Mairisya @ Caca. 

pengedar shaklee sabah
Bersama Puteri Tunggal Ku Dania Mairisya

Tahun ini tema kaler kitorang BIRU.. Kalau nak tau, kaler ni pilihan anak saya, she like blue colour.. Tapi lawa juga kalernya kan.

Pengedar Shaklee Sabah
Bersama Wanita-wanita HEBAT dalam hidupKu

Baju raya saya dan Caca tahun ni sponsor by my sister, made by #PelikatPants lagi tau.. Macam artis plak yer di sponsor-sponsor.

Kain nya memang selesa sangat, sejuk plak tu, peluh-peluh terserap gitu. Seharian berhari raya dirumah sanak saudara pun tak melekit-lekit macam raya sebelum ni.. promo la plak.

Berhari raya hanya di Telipok, Kota Kinabalu di kediaman keluarga saya. Takde yang balik-balik kampung.. Abis kampung memang di KK jer.. huhuhu.

Selamat Hari Raya semua 




No comments: