24 May 2014

Pengedar Shaklee Sepanggar, Kota Kinabalu, Sabah : DIET, SIHAT & CANTIK HANYA DENGAN ESP

Soy Protien Isolated Powder @ ESP

ESP merupakan makanan tambahan protin pertama yang berasaskan kacang soya di hasilkan oleh Shaklee. Diiktiraf seluruh dunia dengan hasil kajian kninikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protin yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang di gunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "Non-GMO" yang mana di proses pada kadar susu yang rendah.

Setiap kandungan 850g ESP dihasilkan darIpada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama. ESP merupakan satu-satunya produk dipasaran yang menjamin penyediaan 9 Asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Kaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur tuan-muda. Manakala kandungan Indeks Glisemik yang rendah iaitu 39, menjadikannya sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.

Kecantikan Kulit

Manfaat UTAMA

✔️ Awet Muda
✔️ Membuang otot, rambut, kuku
✔️ Baik untuk Hormon
✔️ Mencantikan dan Mencerahkan Kulit
✔️ Merendahkan paras kolestrol 
✔️ Mencegah Risiko Osteoporosis 
✔️ Mengurangkan Kedutan
✔️ Menghilangkan Kesan Parut
✔️ Mempercepatkan Penyembuhan Luka
✔️ Pembekal Tenaga
✔️ Meningkatkan Sistem Imun
✔️ Membaiki Pegmentasi 
✔️ Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur
✔️ Meningkatkan Kualiti Memori
✔️ Baik untuk Prostat



Wow! Banyaknya manfaat ESP... Harga tidak mahal mana pun, mampu miliklah katakan.

Jika ingin mendapatkan ESP, boleh menghubungi saya Mia Dania Salleh pengedar sah Shaklee 962719 di talian 014-6737104 (SMS/WhatsApp/WeChat/Telegram) atau email ke hasmiah79@gmail.com. Penghantaran terus ke depan pintu rumah anda di seluruh Malaysia.

MamaMia Sihat E-Biz


No comments: