28 May 2014

REVOLUSI LIMITLESS & LUARBIASA @ MIRI, SARAWAK

Sekali lagi saya menghadirkan diri mengikuti program REVOLUSI LIMITLESS & LUARBIASA. Kali ini bertempat di Dynasty Hotel, Miri, Sarawak pada 18 May 2014..

Keluarga Shaklee
Shaklee Kid (Dania Mairisya)
Luarbiasa!!... Walaupun saya menetap di Kota Kinabalu, Sabah dan bekerja 6 hari seminggu, saya masih sempat meluangkan masa menghadirkan diri mengikuti program REVOLUSI LIMITLESS & LUARBIASA MIRI, SARAWAK bersama OSFians ditemani puteri tunggal saya.


Sebahagain peserta yang hadir Revolusi Limitless & Luarbiasa


Bersama Master Azrin (tengah), Dr Najihah (kanan), Tumarawati (kiri)
Program yang sememangnya Luarbiasa dari yang biasa dibawah kelolaan seorang Master yang hebat dan luarbiasa iaitu Master Azrin... She's so amazing!.. Malah turut dihadiri oleh leader-leader hebat seperti Dr. Najihah Abdul Mitalib yang merupakan Nanny Shaklee saya... Dan yang lebih mengembirakan hati saya dapat bertemu dengan upline saya Ummi Zubari @ Tumarawati Manshor.


Bersama Upline & Mentor  (Tumarawati Manshor)
Luarbiasa!!... Setelah menyertai Shaklee sejak tahun lalu, ini adalah kali pertama bertemu dengan upline saya Tumarawati Manshor.. Kami memang dah kenal lama.. Dulu kami stay serumah time masih sama-sama belajar di Politeknik Kuching.. Bayangkan selepas lebih dari 15 tahun baru kami dapat bertemu semula.. Itupun kerana Shaklee.....Sungguh Luarbiasa..


SID group An-Najah berama Master Azrin

Shaklee telah mengeratkan semula silaturahim sesama insan..  Menjadikan kami seperti sebuah keluarga walaupun berlainan bangsa dan agama... Hubungan antara kami menjadi semakin erat tanpa mengenal pangkat dan kedudukan.. Kami berkongsi bermacam-macam pengalaman dalam menjalankan biz Shaklee... Luarbiasa!!! 

Pelbagai tips untuk berjaya dalam yang dikongsikan oleh Master Azrin, Dr Najihah dan Tumarawati Manshor kepada kami yang hadir.. Ianya nyata berbeza dengan program sebelum ini.. Mugkin kerana leader-leader yang memberi perkongsian adalah orang yang berbeza.. Tapi yang pasti ia sungguh Luarbiasa!!..

Hanya dengan mengikuti Program REVOLUSI LIMITLESS & LUARBIASA saja yang mengetahuinya... Jika berpeluang saya masih ingin menghadiri program seperti ini lagi.. InsyaAllah!! 

Bagi yang berminat dan ingin menjadi seperti saya dan juga leader-leader hebat yang lain.. Boleh hubungi saya Call/SMS/WhatsApp/WeChat/Telegram ke 014-6737104... Anda pasti akan tersenyum..
 

No comments: