27 May 2014

TAMBAH PENDAPATAN TANPA MODAL BESAR

Kini dengan purata pendapatan isi rumah RM 2500.00 sebulan tidak lagi mampu mendampung kos sara hidup yang semakin meningkat. Apatah lagi jika kita tinggal di bandar-bandar besar atau pusat-pusat bandar seperti Kota Kinabalu, Sandakan, Kuching, Miri, Bintulu dan Kuala Lumpur. 

Benarkah kita boleh menambahkan pendapatan dengan modal yang rendah?  Jawapannya "YA".. 

Bagaimana? Hanya perlu mendaftar sebagai member dan bermodalkan RM65.00 sekali seumur hidup, kita layak untuk memulakan perniagaan. Murah dan mudahkan! 

Side Income

Sebaik saja kita mendaftar menjadi ahli, kita akan di bimbing sepenuhnya oleh leader-leader hebat secara PERCUMA dan berterusan. Mungkin pelikkan dan minda kita pasti tertanya-tanya buat perniagaan apa? Kena usung barang ke hulu ke hilir ke ni? Tak nak lah, malu nak jumpa orang.. 

Jangan bimbang, kita tak perlu mengusung barang-barang ke hulu ke hilir atau kena keluar jumpa orang pun.. Semua kita boleh buat secara online! Semua dihujung jari kita! Semuanya sangat mudah dan pantas! Hanya dengan menyertai team Shaklee saya, anda akan mendapatkan rahsia menambahkan pendapatan dengan cara yang mudah.

Inginkan informasi lanjut? Hubungi saya Mia Dania Salleh di talian 014-6737104, call/SMS/WhatsApp/Telegram/WeChat atau emailkan ke hasmiah79@gmail.com..

No comments: