09 April 2014

PENCERAHAN KULIT TANPA PENGELUPASAN

INGINKAN KULIT CERAH??

BAGAIMANA???
 


NutriWhite

CERAHKAN KULIT dengan 4 makanan ini!

Bukan rahsia lagi jika mengamalkan meminum air putih boleh membuat kulit bersinar cerah. Namun tak hanya air saja yang boleh membuat kulit semakin cerah, kita juga boleh membuat kulit bersinar dengan empat makanan ini,


1. Strawberry
Strawberry memiliki banyak manfaat bagi kulit. Buah ini memiliki coenzim Q10, sebuah senyawa yang menangkal radikal bebas, memperlambat proses penuaan kulit, serta membantu menghilangkan sel kulit mati agar tubuh membentuk kolagen baru. Strawberry juga mengandung ibanyak vitamin C, antioksidan penting yang mencegah kesan negatif sinar matahari. 



2. Tomato
Tomato memiliki banyak manfaat bagi kecantikan. Selain meningkatkan pengeluaran kolagen pada kulit, buah ini juga mencegah kedutan. Tomato mengandungi banyak antioksidan yang membantu mengurangi kedutan. Pengambilan sos tomato dan jus tomato juga membantu kita mengatasi jerawat. 



3. Oren / Lemon
Selain strawberry, buah oren juga mengandungi tinggi antioksidan. Buah ini boleh membantu mencerahkan kulit. Kandungan vitamin C pada jbuah oren ini juga mencegah terjadinya peradangan. Vitamin C ini memudahkan tubuh menyerap vitamin E dan zat besi yang akan mencerahkan kulit. 



NutriWhite


4. Telur
Telur memiliki manfaat yang hebat bagi kulit. Selain melembutkan, mengencangkan, dan membuat kulit tetap terhidrasi, telur juga membantu proses regenerasi kulit. Sebuah penelitian menunjukkan bahawa dua antioksidan pada telur, iaitu lutein dan zeaxanthin, mampu meningkatkan perlindungan terhadap sinar matahari hingga empat kali ganda. Hal ini akan mencegah kedutan, bintik hitam, dan kanser.






Selamat Mencuba!!



Kini kebanyankan daripada kita terutama WANITA nak yang cara express saja, betul ke tidak?? Berkorban wang ringgit sedikit untuk CANTIK apa salahnya kan... Inginkan KULIT yang CERAH & SIHAT secara SEMULAJADI.

Kulit cerah tanpa cela bagaikan satu fenomena dewasa ini. Hampir semua wanita mengidamkan kulit yang cerah bak telur dikupas. Berseri dan putih melepak seperti watak cerita dongeng Barat, Snow White gitu....

Namun begitu, jangan mudah terpedaya dengan produk yang menjanjikan pelbagai mimpi indah kerana risikonya kita sendiri yang akan menanggungnya. Penggunaan bahan kimia yang tidak diluluskan kerana berbahaya kepada kesihatan dan boleh mengakibatkan kanser kulit haruslah diberi perhatian. Ambil berat lah dengan produk penjagaan kulit yang kita oles ke kulit kita. 


Pencerahan
Set Kecantikan Kulit NutriWhite Shaklee diyakini kerana bahan-bahan nya yang semulajadi dan dijamin berkesan serta selamat untuk tubuh badan kita. 


Pencerahan


Jika ramai yang telah mengunakan dan mendapat hasil yang baik, mengapa tidak kita mencubanya... Bahkan ramai yang mengatakan ianya setanding dengan product SKII. (orang yang kata tau, bukan saya)... Apa-apa pun, saya telah mencuba nya, KESAN pencerahan Kulit yang ketara dalam tempoh sebulan. Product nya pun mampu bertahan untuk pengunaan sampai 3-6bulan, lamanya.. Jimat... Jimat...  

Kalau anda inginkan kulit yang CERAH, SIHAT, BERSERI tanpa PENGELUPASAN, bolehlah hubungi saya.. Jom kita sama-sama CANTIK... 


MiaDania
SID: 962719
Call/SMS/WhatsApp: 014-6737104
https://www.facebook.com/pages/Mamamia-Sihat-E-Biz 

No comments: