10 April 2014

CEGAH PENUAAN SEMULAJADI DALAM TEMPOH SEBULAN! HEBAT!



CARA SEMULAJADI CEGAH PENUAAN

Menjadi tua adalah proses semulajadi. Tapi tua sebelum waktunya itu MUSIHBAH. Kita terutama kaum hawa tentu tidak ingin dikatakan tua sebelum waktunya bukan.

penuaan

Agar selalu tampil awet muda, ikuti tips ini.....


1.Hindari Sinaran Matahari
Alasan utama penuaan pada kulit adalah akibat sering terkena sinar matahari . Dengan gaya hidup yang sibuk , banyak yang tidak memerhatikan dan mengambil berat untuk merawat kulit mereka. Tetapi para ahli dan dermatologists menyarankan bahawa perawatan dasar masih merupakan satu kemestian. Seperti penggunaan pelembap dan tabir suria.

2. Makan Dengan Baik
Untuk kulit kita bersinar secara semulajadi, adalah sangat penting untuk mengatur jadual makan. Sertakan banyak vitamin, protein dan nutrisi dalam diet kita agar kulit ternutrisi dari dalam.


3.Cukup Tidur
Tidur adalah salah satu aspek yang paling penting dalam menghindari penuaan kulit. Para ahli mengatakan bahawa ketika kita tidak mendapatkan cukup tidur, hormon kortisol muncul, sehingga mengakibatkan terputusnya sel-sel kulit . Dengan cukup tidur , kulit kita akan menghasilkan sel-sel baru yang membuat kulit kita lebih elastis, sehingga mencegah kedutan.



4. Pengambilan lebih banyak antioksidan
Menambahkan banyak buah-buahan dan sayuran segar dalam makanan sehari-hari kita yang dapat melawan kerosakan sel-sel kulit kita. Jika kita tidak dapat memasukkan mereka dalam diet harian kita dalam bentuk mentah , pastikan kita setidaknya memiliki segelas jus buah atau jus sayuran setiap hari. Ini akan membuat kulit kita bersinar dan muda karena mereka kaya antioksidan.



5. Berbahagia
Cara termudah untuk mencegah kedutan adalah untuk menjadi bahagia . Hal ini sangat penting untuk merasa bahagia dan optimis, yang bertujuan mensejahterakan kehidupan dan emosional . Menjadi bahagia membuat kita jauh dari segala bentuk tekanan , sehingga menghalang daripada munculnya kedutan.


Ikuti tips di atas agar penampilan kita tetap segar dan tidak kelihatan tua sebelum waktunya. 

Namun, begitu, pengambilan supplement bagi melambatkan proses penuaan juga tidak salah untuk diamalkan. Malah ia mungkin lebih baik dan lebih effective dalam mengatasi masalah kulit-kulit kita yang talah menampakan garis-garis halus. 


BAGAIMANA??? 


VIVIX ANTI PENUAAN PRODUK SHAKLEE TERBAIK DUNIA

Apa VIVIX?

Vivix adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Menagndungi Resveratrol dan 15 Polifenol

Anti Penuaan

Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 



KeistimewaanVIVIX?
  • THE ONLY ONE or satu-satunya produk atas muka bumi ni so far yang benar-benar meresap ke dalam DNA badan dan menjadikan DNA sihat. Bila DNA sihat, kesannya terhadap physical organ, termasuk lah rambut, kuku, kulit, organ2 dalaman menjadi lebih sihat. Sekaligus menjadi ANTI PENUAAN terhebat!
  • Belum ada lagi produk begini di pasaran di mana Polygonum Cuspidatum adalah agen anti penuaan paling kuat dari alam semulajadi.
  • Melambatkan penuaan di peringkat selular! Keseluruhan ia memberi tenaga, pembaikpulih, perlindungan, anti infalamasi yang sangat berguna utk badan 

anti penuaan, kejelitaan



Siapa Perlu VIVIX?
 

Senang cerita... Semua yang ingin setiasa kelihatan muda dan sihat..


Bagi yang ingin sentiasa kelihatan mudah & nak hilangkan garis-karis kedutan halus yang dah semakin ketara tu, bolehlah menghubungi saya..

MiaDania Selleh
SID: 962719
Call/SMS/WhatsApp: 014-6737104
Email: hasmiah79@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Mamamia-Sihat-E-Biz


No comments: