03 April 2014

Shaklee Kota Kinabalu: SIDE INCOME Dengan Shaklee

Bagi yang masih mencari-cari side income terutama diarea KOTA KINABALU, mengapa perlu jauh-jauh sangat? Saya yang berada dekat dengan anda semua ni kan ada tidak jauh dari anda.

Buat partime saja saya dah boleh merasa income 1k-2k sebulan. Itu baru part time saja atau, belum buat full time. Kalau dah buat full time berapalah agaknya income saya nanti ya.. HEBAT sungguh biz partime saya ni kan.

Join Us Shaklee
 
Hanya bermodalkan RM65.00 yang bagi saya cukup sedikit berbanding biz yang lain. Income nya pula Allahuakhbar.. Jika kita buat betul-betul, yakin dan percaya diri, In Shaa Allah kita akan dapat income yang berlipat kali ganda dari yang saya terima kini...

Mungkin ramai yang tidak percaya saya strat serious buat partime biz Shaklee ni last November 2013 saja walaupun sudah mendaftar sebagai ahli pada penghujung bulan June 2013. Mungkin saya agak terlambat, tetapi sejak bermula buat Biz pada November 2013, Alhamdulillah, income saya bertambah dan bertambah. Sejak dari itu sy tidak pernah toleh kebelakang lagi.

Menariknya, dengan berBiz Shaklee ini kita akan mengenal orang-orang HEBAT. Kami mempunyai group khas yang dipimpin oleh leader-leader yang terlalu baik & tidak pernah kenal putus asa yang sentiasa memberikan sokongan dan dorongan pada semua ahli-ahlinya termasuklah diri saya hingga la kini. 

Join Our Group


Ketahuilah ia bukan sistem piramid..
Bukan juga skim cepat kaya...
Biz Shaklee nyata berbeza...
CASH BACK Guarantee!!!! 


Untuk dapatkan details lagi lanjut bile hubungi saya 
MiaDania
SID: 962719
  • Call/Sms/WhatsApp: 014-6737104
  • Facebook : Mia Dania Salleh
  • FB Pages : MamaMia Sihat E-Biz
  • Email: hasmiah79@gmail.com

No comments: