08 April 2014

PENJAGAAN MATA AGAR SENTIASA BERSINAR-SINAR

Mata adalah Anugerah Terindah dari Nya

Tanpa adanya mata, kita tidak akan dapat melihat keindahan ciptaan Nya. Penglihatan merupakan satu keajaiban yaang membolehkan kita melihat dunia dan melakukan rutin harian kita dengan sesempurna yang mungkin. Kebanyakan diantara kita telah lalai dan mengambaikan penjagaan mata yang mana telah mengakibatkan kita mengalami masalah penglihatan, termasuklah diri saya sendiri.

Mana tidaknya, baru nak jejak kaki ke tingkatan satu, mata dah rabun dan terpaksa menggunakan spek mata. Dulu-dulu takde pun supplement yang boleh membantu mengatasi masalah kerabunan mata. Mau tak mau kita kena jugak pakai spek mata walaupun secara jujurnya saya ni memang tak suka nak pakai. Tapi nak buat camana, kang tak nampak terlangar riang la plak kan 😂😂😂

Nowadays dah ada macam-macam supplement untuk mengatasi masalah mata ni. Jangan kan supplement, nak operate mata supaya tak rabun pun dah ada.. apa namanya tu, ha'aa LASIK.. tapi kos nya, Mak aiiii 😱😱😱😱 mahal gilerrr.. Memang ada hajat pun nak buat, tengah kumpul-kumpul duit dulu.. so, skang ni ambik supplement CarotoMax Shaklee je dulu.


CarotoMax baik untuk mata.. Benarkah? 

Apa itu CarotoMax
CarotoMax membekalkan lebih 13mg (21,500IU) karotenoid. Ianya mengandungi 6 varieti karotena, diestrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidant seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit, lobak, strawberry dll.

Mata Rabun

CarotoMax mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata sihat, kulit dan membrane mukosa seperti berikut. 
👀 Alpha Carotene 
👀 Beta Carotene 
👀 Lycopene
👀 Astaxanthin
👀 Lutien
👀 Zeaxanthin

Rabun Mata mama mia


Manfaat Utama CarotoMax
⭐️ Lebih selamat dari Vitamin A
⭐️ Mempertingkatkan Penglihatan 
⭐️ Meredakan Penyakit Kulit
⭐️ Melindungi Epithelial (lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari, merawat ulser)
⭐️ Melawan Kanser dan Oksidasi
⭐️ Menghalang Infeksi
⭐️ Menggalakan Perkembangan Normal dan Sihat

Jadi bagi yang mengalami masalah kerabunan mata seperti saya ni, sangat-sangatlah saya galakan mengambil CarotoMax daripada Shaklee ini sebagai supplement tambahan. Tak tau mana nak dapatkan nya?


Hubungi saya sesegera yng boleh, saya sentiasa memberikan khidmat NASIHAT PERCUMA kepada semua customer-customer semasa dan selepas pembelian

MiaDania Selleh
SID: 9627196
Call/SMS/WhatsApp: 014-6737104
Email: hasmiah79@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Mamamia-Sihat-E-Biz


No comments: