07 April 2014

BENGKEL NUTRISI SHAKLEE (APRIL 2014)

BESTTTT NYA BERSHAKLEE

Semalam saya sempat menghadirkan diri ke Bengkel Nutrisi Shaklee di Palace Hotel Kota Kinabalu, Sabah. Sebagai seorang distributor yang masih baru, rasanya saya patut join bengkel-bengkel or class macam ni.. At least boleh menambahkan ilmu terutatamanya tentang supplement-supplement Shaklee...  



Saya bukan saya datang seorang tau, ramai juga SID lain yang datang. Tapi yang bestnya saya datang ditemani dengan dua orang Hot Mama yang Vogue yang juga merupakan anak Shaklee saya.


MamaMia Sihat E-Biz

Thanks to both of you for the time... Weekend adalah masa untuk bersama keluarga, but both of you masih sanggup luangkan masa menghadirkan Bengkel Nutrisi ni.. Caya lah.. Hopefully lepas ni boleh lah give customer the correct info & advice pasal supplement.. Sales pun In Shaa Allah will be increase.. Chaiyook.. Chaiyook..

Lagi yang best sangat-sangat buat biz Shaklee ni, kita tiada sekatan ataupun halangan untuk bawa anak kita turut serta dalam Bengkel Nutrisi... Walaupun hujung minggu saya mengikuti Bengkel Nutrisi Shaklee tapi saya masih ada masa bersama anak tunggal perempuan saya kerana kami sama-sama duduk dalam conference room di Palace Hotel.. She's very happy and learn about Shaklee supplement even she just seven years old... Hebat kan Shaklee....


Bermacam-macam aktiviti diadakan sepanjang Bengkel Nutrisi semalam, so kita pun tidak boring. Selain tu, kita dapat juga berkenal-kenalan dengan SID lain walaupun bukan dari group leader yang sama, namun tujuan kita semua sama.. Info dapat, kawan dapat, hadiah dapat, makan dapat..... Bagi SID yang belum pernah attend Bengkel Nutrisi Shaklee , you should join it, memang best... Tengoklah anak saya pun cergas ceria sampai ke punghujung Bengkel Nutrisi, dia plak yang over...  


Inilah dinamakan anak Shaklee, sangat memahami.. Mama love you sayang!!


MiaDania Salleh
SID: 962719
Call/SMS/WahtsApp: 014-6737104



No comments: