18 January 2015

ILMU TANPA SEMPADAN | JEJAK OSF KOTA KINABALU JANUARI 2015

Baru semalam selesai majlis ilmu... Majlis ilmu yang anjurkan oleh OSFians di Kota Kinabalu.. Walaupun dah tua-tua ni, ilmu harus di tuntut selagi nyawa dikandung badan.. Ilmu ada di mana-mana.. Ilmu tanpa sempadan hanya di Jejak OSF Kota Kinabalu. 


Jejak Osf Kota Kinabalu 2015
Ilmu Tanpa Sempadan Hanya di Shaklee

Jejak OSF Kota Kinabalu Januari 2015
Ini dia sebahagian daripada leader-leader hebat OSF Group di Kota Kinabalu.. Ada yang sarat mengandung, ada yang baru habis berpantang bersalin.. Itu semua tidak menghalang dari mereka menuntut ilmu..


Bakal leader hebat sedang beraksi



Ilmu tanpa sempadan
Yeah! Graduate dah ye..

My biz partner, My friend... Walaupun tengah sarat mengandung dah hanya menunggu hari untuk melahirkan masih meluangkan masa menghadiri majlis ilmu ini.. Am proud of you my dear.. Mudah-mudahan selamat melahirkan nanti.. Betul-betul Hebat!

Tunggu hari bersalin pun datang tau... My great partner

Akhirnya saya mendapat FREE Collagen Powder hanya dengan memberikan sedikit sharing.. First time tau bercakap depan orang ramai, walaupun tak ramai mana, tapi berpeluh-peluh jugak la tangan saya... hahahaha... At least am tried it right.. Alhamdulillah dapat Free Gift Collagen, boleh la manja-manjakan diri & awet muda lepas ni..

Saya dapat FREE Collagen Powder
Coming Jejak OSF... ada lagi tau Februari, Master Azrin nak saya pulak jadi speaker... Alahaiiiii beku la saya di buatnya... "Macam pandai tak malu ke?" my inner Mean Girl.. "pasal tak pandailah nak kena cuba belajar, sampai bila nak pandai kalau malu je" my inner Wisdom Girl.. Yes! I can do it.. Tunggu Februari...

So, sekiranya anda nak join majlis ilmu yang akan datang, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau email ke hasmiah79@gmail.com. Macam-macam ada... Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Kinabalu, Sabah.


With Love, 
MamaMia

No comments: