11 January 2015

VITALEA CHEWABLE UNTUK KANAK-KANAK | KHASIAT & KEBAIKAN VITALEA CHILDREN CHEWABLE

Sebagai seorang ibu, saya sangat menitikberatkan tentang kesihatan dan pemakanan untuk anak saya.. Maklumlah sekarang ni persekitatan yang tercemar dan banyak pulak makanan yang tidak sihat (jajan).. Lagi-lagi anak saya ni jenis yang susah nak makan, kalau makan pun sedikit sangat... So, VitaLea Chewable menjadi pilihan saya untuk anak saya.


Kelebihan dan kebaikan Vitalea Children Chewable
VitaLea Children Chewable kini kembali


Bagi saya VitaLea ini sangat baik sebagai salah satu sumber makanan tambahan untuk kanak-kanak seusia anak saya. Walaupun anak saya mengambil makanan sedikit, namun dengan mengambil VitaLea Chewable ini, anak saya masih mendapat cukup vitamin, so saya tidak risau kerana anak saya masih mendapat cukup nutrisi untuk tumbesarannya.



Khasiat & Kebaikan Vita-Lea Children Chewable

Dipenuhi dengan khasiat kebaikan, Vita-Lea for Children Chewable Shaklee disediakan dalam bentuk mudah untuk kanak-kanak menikmatinya. Ia dilengkapi dengan 19 nutrien penting serta menyediakan 100% nilai harian vitamin C. Kini diperkaya dengan vitamin D-600IU bagi setiap hidangan, dengan 150% nilai harian.

Khasiat dan kebaikan Vitalea for Childref
VitaLea For Children Kaya dengan Vitamin dan Minerals

Turut diperkaya dengan kalsium dan magnesium bagi memberi sokongan menguatkan tulang serta badan yang sihat. Ditambah dengan khasiat buah oren, anggur dan campuran perisa beri, Vita-Lea bagi kanak-kanak pasti menyeronokkan. Hanya dua tablet sehari dan mereka bermain sepuasnya.


Fakta ringkas Vita-Lea for Children Chewable Shaklee

  • Mengandungi 19 nutrien penting untuk perkembangan sihat kanak-kanak
  • Menyediakan 150% nilai harian vitamin D untuk kesihatan tulang dan gigi
  • Memberi 100% nilai harian vitamin C
  • Vitamin B yang menyokong fungsi sebenar proses badan manusia
  • Berasaskan phytonutrien semulajadi
  • Manisan semulajadi dengan Xylitol, tidak menggalakkan kaviti
  • Kaya dengan sumber nutrien antioksidan
  • Diperkaya dengan buah oren, anggur dan campuran perisa berry

Vitalea Chewable
Kandungan Vitalea For Children yang telah diperbaharui

Sayangkan anak tangan-tangankan, sayangkan anak dodoi-dodoikan.. Tetapi kalau kita sebagai ibubapa yang mementingkan kesihatan dan tumbesarana anak kita, tidak salah memberikan mereka VitaLea Children Chewable ini.. 

Promosi VitaLea Chewable Sepanjang Januari 2015

Bulan Januari ini bulan promosi, so inilah masanya kita buat stok untuk anak-anak. Inginkan Free Sample? hubungi saya terus deh.. 

Vitalea Chewable


Sekiranya anda memerlukan sebarang khidmat nasihat tentang produk Shaklee, ingin mencuba dan mendapatkan produk Shaklee, ingin menjadi ahli Shaklee, ingin menambah pendapatan dengan Shaklee, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau email ke hasmiah79@gmail.com. Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Kinabalu, Sabah. Penghantaran PERCUMA seluruh Kota Kinabalu hanya untuk anda! 


With Love, 
MamaMia

No comments: