25 January 2015

NAELOFOR HIJAB KINI MENJADI PILIHAN IBUKU | INSTANT SHAWL JIMATKAN MASA

Kini tidak kira peringkat umur, Naelofar Hijab menjadi kegemaran ramai, termasuk la ibu saya.. Bila melihat saya mengenakan Naelofar Hijab sebelum ini, dia selalu memuji.. Bukan memuji saya tau, tetapi memuji tudung Nealofar yang cantik tu.. Akhirnya, sebagai seorang anak, saya memahami maksud pujian ibu saya..

Naelofar Hijab Pilihan Ibu Ku


Lihatlah wajah-wajah ibu saya ketika mengenakan Nealofar Hijab yang saya hadiahkan

Ibu Saya mengenakan Chic & Basic Naelofar


Classic and Basic Naelofor Hijab

Maroon Colour Chic & Basic Naelofar
Walaupun Nealofar hijab ini tidak lah semahal pengorbanan ibu terhadap saya selama ini.. Tetapi melihat senyuman dibibirnya sudah cukup mengambarkan kebahagiannya..



Bila Cucu pulak bergaya kat Naelofar Hijab 1Borneo 

Tak dapat Nealofar Hijab, bergambar depannya pun jadilah
Bila Naelofor Hijab belum ada koleksi untuk kanak-kanak, anak saya jadi model di hadapan booth Nealofar Hijab 1 Borneo pun jadilah.. yang penting happy!

Me with my peberet Naelofar Chic & Basic 


Ramai pulak yang ingat saya ini stokis atau pengedar Naelofar hijab, siap ada yang whatsApp nak order.. Saya ni cuma pengemar Naelofar Hijab.. Kalau nak dapatkan Naelofar Hijab kat area Kota Kinbalu boleh cari kedai POSH CLOZET ni kat 1 Borneo.. semua ada kat situ.

Kedai yang jual Naelofar Hijab Kat Kota Kinabalu


Saya adalah pengedar Shaklee bukannya pengedar Naelofor Hijab ya.. hihihi... so sekiranya anda memerlukan sebarang khidmat nasihat tentang produk Shaklee, ingin mencuba dan mendapatkan produk Shaklee, ingin menjadi ahli Shaklee, ingin menambah pendapatan dengan Shaklee, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau email ke hasmiah79@gmail.com.


With Love, 
MamaMia

No comments: