08 September 2014

AIDILFITRI BERSAMA SHAKLEE KOTA KINABALU

5 September yang lalu, Shaklee buat open house Raya Celebration untuk semua SID dan customer-customer Shaklee di Palaca Hotel Kota Kinabalu. Hampir 500 orang yang datang tau.. Perghhh! ramainya 😱😱😱.



Makanan yang dihidangkan TIP TOP lah, macam-macam ada.. Cuma perut ni saja yang tak sanggup dah nak tampung.. hehehe.. Alhamdulillah memang mengeyangkan.. DIET terbabas dah ni.


Bukan saja pasal makanan, tapi siap ada SHARING lagi leader-leader Shaklee.. tu yang orang kata, kenyang perut, ilmu pun dapat.. kepuasan BERGANDA lah jawabnya. 

Macam biasalah kalau Shaklee buat event ke apa-apa kat Kota Kinabalu, sumandak cantik miss Oilivia Farnandes ni wajib ada.. Celotehnya buat kita tak kering gusi... Lagi best, Mr Victor Lim pun ada tau.. Ruginya SID yang tak datang malam tu.


Walaupun saya tak dapat apa-apa hadiah lucky draw, saya tetap happy.. Niat datang pun bukan nak hadiah sangat, hanya nak merasa kemeriahan dan jumpa kawan-kawan.. Tapi kalah dapat hadiah tu, kira BONUS saya datang la kan.. hahaha.


Paling mengembirakan saya, bila anak cucu Shaklee saya pun turut hadir.. bukan apa, kekadang kekangan kerja masing-masing membuatkan kami jarang berjumpa... Tapi Shaklee selalu menjadikan kami akrab.. Thanks Shaklee.


Harap-harap tahun depan ada lagi macam ni.. InsyaAllah saya akan tetap setia bersamamu Shaklee. 

No comments: