11 September 2014

Pengedar Shaklee Sepanggar, Kota Kinabalu, Sabah : TERLALU KURUS? AKU NAK GEMUK!!

Anda terlalu kurus dan berhajat untuk menaikan berat badan? 

Terlalu KURUS.. Cantik? atau Sihat? 


Sebenarnya tidak ada gerakan khusus untuk membantu anda mencapai hasrat itu. Namun anda boleh melakukan gerakan berintensiti ringan sehingga ke peringkat sederhana. Pastikan anda tidak termengah-mengah sepanjang melakukan gerakan ini. Antara aktiviti yang sesuai ialah berjalan kaki, berenang, senamrobik dan sebagainya selama 20 hingga 30 minit. 


Sedikit Info Tentang Menggemukkan Badan 

Pada dasarnya ukuran gemuk atau tidaknya tubuh orang itu relatif, terkadang beberapa orang menyatakan tubuh seseorang GEMUK sementara beberapa orang lainnya menyatakan bahawa tubuhnya ideal. Sebelum memutuskan untuk mengikuti program penggemukan badan, ada baiknya anda mendapatkan nasihat dahulu dengan doktor berapa sebenarnya berat badan ideal anda.
Selain itu masalah berat badan juga menyangkut faktor genetik atau keturunan. Seseorang yang memiliki orang tua yang kurus akan cenderung untuk menjadi kurus, demikian juga sebaliknya. Jika orang tua anda bertubuh kurus, upaya untuk menggemukkan badan akan sedikit lebih susah.
Tidak hanya itu, berat badan juga dipengaruhi oleh riwayat kesihatan seseorang. Jika seseorang pernah terkena penyakit batuk kering atau masalah paru-paru, maka dapat dipastikan orang tersebut akan susah untuk menggemukkan badan

Tips Cara Menggemukkan Badan dengan Cepat

Setelah meninbang berat badan ideal kita, secarang saat Action! Sama hal nya dengan menguruskan badan, hal yang paling penting dalam menggemukkan badan adalah untuk tetap menjadikan tubuh kita sihat. Jangan pernah mengorbankan kesihatan hanya karena kita menginginkan tubuh ideal dan cantik.
Selain itu, perlu kedisiplinan diri yang tinggi untuk menjadikan tubuh kita menjadi ideal. Nah, salah satu cara menggemukkan badan yang cukup efektif jika kita menerapkannya secara disiplin dan konsisten. Jika kita ingin meningkatkan berat badan, makanlah makanan yang menandung biji-bijian, sayur, buah, produk makanan yang rendah lemak, makanan berprotein. Kita juga perlu menambahkan lemak dan gula untuk diet ekstra kalori.
Namun begitu, Shaklee juga turut menyediakan supplement yang membantu kita dalam menambahkan berat badan, terutama bagi yang TERLALU KURUS... Mungkin bagi sesetengah orang menganggap KURUS itu CANTIK, tetapi hakikatnya TERLALU KURUS itu ada TIDAK SIHAT... Jadi, bagi yang rasa-rasa diri tu TERLALU KURUS, bolehlah mencuba mengambil Meal Shakes Shaklee.


Hanya dengan mengamalkan minum Meal Shakes setiap hari. Nutrisi lengkap yang menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu yang membantu tumbesaran. Sesuai untuk golongan kanak-kanak dan juga dewasa. InsyaALLAH berat badan kita akan bertambah sedikit demi sedikit. 

TAWARAN harga TERBAIK Meal Shakes sepanjang bulan September ini saja. 

BELI 3 DAPAT 4
BELI 6 DAPAT 8
BELI 9 DAPAT 12

Jangan lepaskan peluang yang ada. Inilah masanya anda yang berniat menambahkan berat badan mencuba Meal Shakes Shaklee. Tiada yang setanding dengannya, lagi-lagi dibulan promosi ini. Hubungi saya MiaDania di 014-6737104 (Sms/WhatsApp/WeChat) untuk penghantaran terus ke rumah dan pejabat anda. Lagi best FREE DELIVERY within Kota Kinabalu area tau.. 

#ShakleeEffect
#ShakleeKotaKinabalu
#ShakleeSabah



No comments: