01 September 2014

Shaklee Effect 3R Tour East Malaysia

Hari Sabtu yang lepas sehari sebelum seluruh rakyat Malaysia menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 57 tahun, saya telah menghadiri satu training yang sangat BEST.

Mengapa saya katakan BEST? Mana tidaknya speakernya yang BEST! Info dan perkongsian yang MANTAP! Master Norita & Master Naquib, both of you are awesome. 

Diantara SID yang hadir


Apa itu 3R? 
✔️ Re Energize
✔️ Re Ignite
✔️ Re Organize

Re Energize
📌Hear Me Up
📌Stay Me Up

Re Ignite
📌Nutrition
📌Use - Share - Build

Re Organize
📌Duplication System
📌Servicing

Nakkan lagi intipati training Shaklee Effect 3R ni? Rasa-rasanya semua SID patut join.. Itu pesanan Master Naquib. Hanya yang menghadiri training ni saja yang betul-betul inginkan tips2 HEBAT beliau.

Speaker HEBAT, tentunya MASTER NAQUIB & MASTER NORITA

Dalam Shaklee ini kita kena sentiasa ingat bahawa "Produk Menggerakan Business" bukan "Business Menggerakan Produk".

"Don't sell it if you not feel it.. Try it, feel it then only you sell it"

Sejujurnya saya rasa BEST sangat dapat dengar speech Master Naquib & Master Norita, both of them memang PERGGHHH! Hebat. Kata2 mereka terus TEMBUS kat kat otak terus jatuh ke hati ❤️❤️❤️.. Lagi best dari speech Jom Hebat KK dulu, Opssss! 

Bersama MASTER NORITA dan OSF team

Diakhir sesi Master Norita memeluk saya sambil membisikan sesuatu kata-kata yang hampir membuat jantung saya berdegup2 dan mata hampir berair.. Seorang master yang hanya ingin di panggil N atau Kak N.. First time jumpa Kak N tapi terasa sangat dekat.. you ara my inspiration Kak N.. InsyaAllah saya ikut kata Kak N. 



No comments: