23 September 2014

Pengedar Shaklee Sepanggar, Kota Kinabalu, Sabah : AKU TERJEBAK KERANA MAK!! iNiLaH NaSiBku..

Hari ni, saya nak story sikit bagaimana saya boleh TERJEBAK dalam biz Shaklee ni.

Aku Terjebak kerana mak
Aku TERJEBAK Kerana MAK! 

Saya join Shaklee penghujung June 2013, TAPI start sharing buat biznya penghujung Nov 2013.. Dalam 4-5 bulan juga try sendiri baru ada keberanian untuk sharing... itupun sharing dengan kawan-kawan rapat je dulu.. sharing kat facebook sikit-sikit jer coz malu... itu dulu ya!

Rasa-rasanya saya join member mula2 tu memang takde niat pun untuk biz.. Niat join tu sebab nak dapatkan produknya dengan harga MURAH (murah ker? )... Taoi bagi saya murah jugalah berbanding cost perubatan kat Medical Centre tu yer tak? 

Time tu memang saya tak kenal pun mana2 SID selain Ummi Zubari @ Tum yang dok jauh nun kat Bintulu.. Saya tak tahu langsung pun yang Shaklee ada branch kat area Kota Kinabalu... Kalau bukan Tum bagitau, silap-silap sampai sekarang ni tak kenal langsung Shaklee tu apa.. Bila dah tau ni, minta tolong Tum registerkan.. Bayangkan jauh tu upline kat Bintulu.. Kitorang bermessage-message je selalu.

Bila dah register member tu, saya pun google la pasal Shaklee ini... Mak Oiii! Banyaknya info, rupa-rupanya Shaklee dah lama bertapak kat Malaysia... Terasa diri ketinggalan zaman lah plak... Sejak dari itu, Shaklee Branch di Kota Kinabalu pun menjadi office ke-2 saya.. 

Berbalik kepada tujuan utama saya join Shaklee ni pun kerana nak try set supplement untuk mengurangkan kadar kolesterol dan tekanan darah tinggi mak saya..  Mak saya consume Omega Guard, B Complex, Garlic & Lecithin lebih kurang 2-3month secara konsistan.

Alhamdulillah, hasilnya POSITIF kadar kolestrol & tekanan darah tinggi mak saya back to normal.. semua dengan izin dari ALLAH… Itulah pertama kali saya buat sharing kat FB saya tentang produk Shaklee.

Shaklee dan Tekanan Darah Tinggi
Testimoni Mak saya ketika mula-mula mengenali supplement Shaklee.

Hingga ke hari ini mak saya dah jadikan produk Shaklee sebagai makanan tambahannya.. siap consume VIVIX! Semua dapat FREE plk tu, anak dia ni yang supply... Bertuahnya Mak saya dapat anak SID ni tau.

Atasi masalah tekanan darah tinggi
Inilah Mak kesayangan hamba bersama cucunya

Itu kisah mak saya.. terima kasih mak coz ada tekanan darah tinggi dan kolesterol.. Kalau tidak kerana mak, saya tak kenal Shaklee ni.. Kalau tidak kerana Mak, saya takkan TERJEBAK dalam biz SHAKLEE ni.. Dan kalu bukan kerana Mak, saya tak akan tahu kehebatan produk Shaklee.. Kerana mak, bermula lah kisah hidup saya dengan produk Shaklee hingga kini... 

Terima kasih Mak! 

Itu kisah mak saya.. kisah saya dengan Shaklee pulak... To Be CONTINUE..  

No comments: