04 September 2014

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Sabah : AWASS!! GLA COMPLEX PUNCA RAHIM BENGKAK.

Baru jer promo last month, bulan ni dah GLEMER plak kat media sosial.. HEBAT sungguh penangan GLA Complex Shaklee ni.

GLA Complex Shaklee


Terus terang saya ni pengamal GLA Complex, saya ambik pun untuk kulit saya yang sensetif... ALHAMDULILLAH, tak sampai sebulan ambik, jerawat kat muka saya sebiji-sebiji kecut.. Sampai skang sy masih consume GLA Complex sebagai makanan tambahan.. Kulit memang makin sihat dan gebus-gebusss gitu.

JERAWAT Kecut Hanya Dengan GLA Complex

Berbalik kepada topik.. Kerana ramai sangat yang dok share link pasal isu HANGAT seorang pengguna Shaklee yang katanya RAHIM BENGKAK consume GLA complex.. tu yang ramai plk dok pm kat Facebook saya tanya itu tanya ini walaupun tak beli ngan saya, tapi takpe.

Meh, biar saya kongsikan komen dari seorang rakan Shaklee saya yang kitorang selalu gelarkan dirinya Doctor... Almaklumlah rakan saya ni bercakap berdasarkan pengalaman dari pakar-pakar perbidanan dan sakit Puan kepada  kakaknya sendiri.. So info ni sahih direct dari doctor tau.


GLA Complex menyebabkan RAHIM BENGKAK???
Huhuhu... wowed.. Camana anda boleh begitu yakin menyatakan demikian?

Jawapannya.. Mungkin YA dan mungkin TIDAK. 

YA, GLA Complex mungkin penyebabnya.. JIKA anda hanya makan GLA tanpa makan benda lain langsung dan anda tidak pernah stress... So, memang pastilah GLA penyebabnya.

Mungkin GLA Complex TIDAK menjadi penyebabnya, jika:-
1. Anda hanya makan GLA.
2. Anda memang banyak consume makanan kaya dengan omega 6.
3. Anda menggambil supplement lain bersama.
4. Anda memang dah ada penyakit itu cuma anda je yang tak tahu.
5. Anda suka makanan sejuk.
6. Anda adalah sekarang yang aktif dalam aktiviti 18sx.
7. Anda adalah orang yang tiada pantang larang.
8. Anda adalah orang yang selalu stress.

Hampir 80% penyakit yang kita hadapi adalah disebabkan oleh faktor stress dan pemakanan yang tidak seimbang.. Menyalahkan GLA, bukanlah sesuatu tindakan yang bijak.. Sekiranya GLA boleh memberikan effect negatif kepada badan dalam jangka masa yang singkat, sudah pasti tiada kelulusan akan diberikan kepada GLA Complex.

Kita seharusnya selidik dulu cara pengurusan stress dan amalan pemakanan seharian kita.. Jika memang kita telah mengamalkan diet sihat dan seimbang... mungkin GLA adalah penyumbangnya.. Jika TIDAK, better watch our your statement.. Silap haribulan kena saman plk nanti.. Bahaya!!

Mudah2an semua ini boleh menghilangkan kekusutan kita tentang GLA Complex ini.. Bak kata leader2 Shaklee saya "SHARE INFO BAGUS TAPI PASTIKAN YANG BETUL" baru berkat hidup kita.

Jangan tau jual jer tapi sendiri tak cuba, confirmlah cepat melatah.. Bagi yang nak consume apa-apa produk tu, carilah SID yang berilmu, penuh ilmu didada macam team saya.. Kita sharing & caring each other! 

Testimoni Pengguna GLA Complex - Jerawat Kecut 


Sekali lagi saya sharekan TESTIMONI pengguna GLA yang masih hangat di pasaran.

Testimoni Pengguna GLA Complex dan ESP - Hamil Dengan IzinNYA

Terima kasih kerana Shaklee BERJAYA menghasilkan product sehebat GLA Complex.. Pastinya juga dengan izin ALLAH..





No comments: