08 October 2014

Pengedar Shaklee Lokawi, Putatan, Petagas, Penampang, Sabah | JOSEPHINE CHIA

Bermula sebagai pengguna kepada produk, kini telah melebarkan sayap menjalankan part time business sebagai Pengedar Sah Shklee... Peluang yang dilihatnya didepan mata tidak akan dilepaskan lagi. Inilah dia rakan business saya yang merupakan orang pertama yang percaya terhadap saya dan join Shaklee dibawah team saya.

Beliau ialah Puan Josephine Chia yang  merupakan seorang isteri dan ibu kepada 5 orang anak.. ehhh bakal 6 orang anak pada tahun ini.. hihihi.. Seorang kakitangan kerajaan dibahagian ketenteraan yang berpangkat kapten.. Nampak je kecik tapi hebat tau.. 

Bagi yang berada di area LOKAWI, PUTATAN, PETAGAS, PENAMPANG yang ingin mendapatakan produk Shaklee boleh menghubungi Puan Josephine.. She always have a ready stock, for sure FREE delivery within that area. 

Pengeda Shaklee Lokawi
Josephine Chia bersama suami
Facebook :  Josephine Joey
Sms/WhatsApp : 012-8312003 / 019-8561003

Walaupun sibuk dengan tugas sebagai seorang isteri dan juga kepada 5 orang anak, beliau masih mampu meraih income dengan Shaklee.. Sekarang ni pun beliau telah berada di rank Supervisor Shaklee tau... Hebat ke tidak? Tiada alasan untuk kita jika ingin berjaya.. Cuma cepat atau lambat semua bergantung kepada usaha kita. 


With Love,
MamaMia

No comments: