09 October 2014

Pengedar Shaklee Sembulan, Tanjung Aru, Sabah | KARTINI YUSOF

Bagi yang berada diarea SEMBULAN dan TANJUNG ARU, boehlah mendapatkan produk Shaklee daripada rakan business saya Puan KARTINI.. Seorang Isteri, Ibu dan juga wanita berkerjaya.. Aktif dalam aktiviti riadah.  Seorang yang sangat peramah dan mudah mesra dengan sesiapa saja.

Pengedar shaklee Kota Kinabalu
Puan Kartin Yusof

Facebook : Kartini Yusof
Sms/WhatsApp : 016-8170719

Mula mengamalkan produk Shaklee kerana ingin menurunkan berat badan dan membantu suami mengatasi masalah gastrik.. Alhamdulillah, akhirnya masalah berat badan dan gastrik dapat diatasinya. Bermula detik itu, beliau menjadikan supplement Shaklee sebagai makanan tambahannya sekeluarga.  

Kini, mula berjinak-jinak dengan business Shaklee secara offline.. So, kalau nak dapatkan produk Shaklee dengan mudah dan pantas di area Sembulan dan Tanjung Aru, boleh terus WhatsApp jer,, Gerenti terlayan. 

Tidak banyak yang dapat saya kongsikan tentang beliau.. yang pastinya saya suka berkenalan dan berkongsi tentang Shaklee denganya.. Sekarang beliau sedang berusaha untuk mendapatkan second baby.. Hopefully dengan mengamalkan supplement Shaklee, impian beliau akan tercapai.. InsyaAllah.


With Love,
MamaMia

No comments: