02 October 2014

Pengedar Shaklee Sepanggar, Kota Kinabalu, Sabah : PRODUK PILIHAN HATIKU

Bila sebut pasal produk kegemaran atau produk kesukaan shaklee ni yang buat saya failed.. Mana tidaknya, boleh dikatakan hampir kesemua produk shakle saya suka.. hahahaha.. bunyi macam tamak jer kan.. Tapi nak buat macam mana kan, kalau kita dah jatuh cinta semua kita suka.. sama lah macam produk shaklee ni.

Mustahil juga dalam banyak-banyak produk Shaklee tu takde yang peberet kan.. lepas saya timbang, ukur mengukur dan belek membelek.. saya peberet Vitamin C Shaklee.. Kenapa? ni yang saya malas ni, bila dah kata peberet tu, kita kena bagitau plak sebab-sebab napa kita suka consume Vitamin C Shaklee ni.

Produk Kegemaran Saya

Dulu mula-mula join, Vitamin C Shaklee ni takde stock tau, lama la juga, terpaksa ambik Chewable VitaC.. tapi tak suka sangat chewable VitaC ni, sebabnya kena telan banyak.. Kalau Vitamin C paling banyak pun kita telan 3 tablet, tu pun kalau badan rasa tak sihat atau flu.. selalu nya telan 1-2 tablet jer, ni kira standard la.


Vitamin C Shaklee
Vitamin C Shaklee

Kenapa saya suka Vitamin C Shaklee ni????

Sudah semestinya saya suka Vitamin C Shaklee ini untuk kesihatan dan kecantikan kulit.. Maklumlah saya ni ada masalah kulit sensetif.. sebelum mengenali Shaklee, saya pernah mengambil injection Vitamin C.. bukan inject sendiri atau ke pakar-pakar kecantikan tau! Saya buat injection atas nasihat doktor, masa tu buat kat Klinik yang berdaftar ya kat area Taipan Subang Jaya.. zaman-zaman bujang dulu la katakan..

Kos? Sah-sahlah buat injection kos tu mahal.. perkara dah lepas, just leave it.. Sekarang ni saya tak buat lagi injection tu.. apa yang saya buat consume supplement Vitamin C Shaklee.. dah lama juga la ambik coz sekarang ni dah botol yang ke-3.. sebotol Vitamin C Shaklee boleh consume sampai 6 bulan tau, memang menjimatkan.

Bila saya dapat tau yang 1 tablet Vitamin C Shaklee ni bersamaan dengan 7 biji buah oren, lagi la saya suka.. oren kan mahal! dah tu boleh ke makan 7 biji oren tu dalam satu masa? Muntah oren kita.. kang bukan jadi sihat, penyakit plak yang datang.

Vitamin C Shaklee
Ini Pilihan Saya.. Pilihan anda bagaimana?

Berbalik kepada Vitamin C Shaklee ini, saya nak kongsikan sedikit MANFAAT atau KELEBIHAN Utama mengamalkan pengambilanya.

Mencantikan Kulit
  • Apabila kita mengambil Vitamin C setiap hari, ia mampu membantu mencerahkan kulit, melambatkan proses penuaan, dan menyekat pembentukan jeragat, malah mengurangkan jeragat.

Membentuk Kolagen
  • Vitamian C Shaklee mampu merangsang pembentukan kolagen yang pastinya melambatkan proses kedutan atau penuaan.

Peningkatan Sistem Imun
  • Hebatnya Vitamin C Shaklee ini, ianya membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma. Juga mampu menyingkatkan pemulihan dan mengurangkan simptom flu dan selesema.

Memperbaiki Simptom Pendarahan
  • Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Memperbaiki Insomnia
  • Ia memperbaiki Insomnia, stres masalah berkaitan mental seperti keresahan

Memerangi Kanser
  • Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ianya juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

Mengekalkan Kolesterol Sihat
  • Ianya mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghidarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.


Sebenarnya banyak lagi manfaat yang bakal kita dapat jika mengamalkan pengambilan Vitamin C Shaklee ini secara konsisten.. Ingin tahu? Anda kena cuba juga mengamalkannya baru dapat merasai kelebihan Vitamin C Shaklee ni..

Satu lagi saya nak share pasal Vitamin C Shaklee ini, ianya boleh dibuat masker muka.. saya dah selalu buat.. memang best, muka jadi tegang dan jerawat kecut... Nak tau cara-caranya? Kenalah jadi pengamal Vitamin C Shaklee dulu ya..

Manfaat Masker Vitamin C Shaklee

Ingin mendapatkan Vitamin C Shaklee? Jangan malu jangan segan boleh SMS/Wasep: 014-6737104.. Penghantaran terus ke pintu rumaha dan pejabat anda.. Takya risau, am your online trusted seller. Aywhere... Everywhere..  


With Love,
MamaMia   

No comments: