11 October 2014

Pengedar Shaklee Sepanggar, Kota Kinabalu, Sabah | KEISTIMEWAAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Bagi yang masih mencari-cari peluang untuk menambahkan pendapatan.. Tidak kira anda berada dimana... Saya sedia membantu..  

Jika anda pengguna produk Shaklee, berminat untuk menambah pendapatan dengan Shaklee, bersemangat, rajin dan pastinya seorang yang berdikari... Andalah yang kami cari kerana anda sememangnya layak menjadi Ahli Shaklee! 

Ayuh sertai team shaklee saya
Ayuh Sertai Kami dan Berdaftarlah Sebagai Ahli

Hanya bermodalkan RM65.00 yang bagi saya cukup sedikit berbanding perniagaan yang lain. Incomenya pula Allahuakhbar.. Jika kita buat betul-betul, yakin dan percaya diri, InyaAllah,  kita akan dapat income yang berlipat kali ganda dari yang saya terima kini...

Mungkin ramai yang tidak percaya saya start serious buat partime business Shaklee ni last November 2013 saja walaupun sudah mendaftar sebagai ahli pada penghujung bulan June 2013. Mungkin saya agak terlambat, tetapi sejak berjinak-jinak dengan business Shaklee ini pada November 2013, Alhamdulillah, income saya bertambah dan bertambah. Sejak dari itu saya tidak pernah toleh kebelakang lagi.

Menariknya, dengan business Shaklee ini kita akan mengenal orang-orang HEBAT. Kami mempunyai group khas yang dipimpin oleh leader-leader yang terlalu baik & tidak pernah kenal putus asa yang sentiasa memberikan sokongan dan dorongan pada semua ahli-ahlinya termasuklah diri saya hingga la kini.


Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

  • Untung jualan harga runcit (retail price) sehingga 30%
  • Layak membuat pembelian dengan harga ahli dengan lebih murah, setiap pembelian anda akan mendapat point yang melayakkan anda menerima Cash Bonus setiap bulan sebanyak 5% hingga 21%
  • Bonus Kepimpinan
  • Bonus Kereta dalam bentuk Cash 
  • Insentif Pelancongan secara percuma
  • Bonus-bonus tambahan lain


Keistimewaan Menjadi Ahli Shaklee Dengan Saya

  • Dinaungi oleh beberapa Presidential Master dan juga Master Coordinator Online Terhebat
  • Sokongan berterusan menerusi Group Jutawan Dunia & Akhirat 
  • Tutorial Offline dan juga Online melalui Facebook, WhatsApp, Telegram dan Webinar
  • Kelas dan Coaching sama ada secara bersemuka dan juga Webinar
  • Seminar dan Gathering bersama leader-leader dan juga ahli-ahli yang lain
  • Tip-tip perniagaan dalam meningkatkan jualan mahupun kerohanian oleh PM Master, Master Coordinator, Sr. Key Coordinator, Key Coordinator dan leader-leader. 
  • Pelbagai aktiviti menarik yang merapatkan lagi ukhwah sesama dari seluruh pelusuk Malaysia.  

Bagaimana Ingin Menjadi Ahli Shaklee

  • Pendaftaran RM65.00 untuk seumur hidup (tambah wang pos RM10.00). Hanya RM75.00 seluruh Malaysia.
  • Membuat pembelian sebanyak RM680.00 (bersamaan dengan 200UV) untuk Keahlian Shaklee Secara PERCUMA, atau;
  • Pembelian 1 Set Promosi ESP, Beli 6 Percuma 1 (Sepanjang Oktober 2014 ini) untuk Keahlian Shaklee PERCUMA, atau;
  • Pembelian 2 botol Vivix untuk Keahlian Shaklee PERCUMA, atau
  • Pendaftaran secara Online, atau
  • Menghubungi saya Puan Mia (Shaklee Senior Supervisor) secara terus di talian 014-6737104 




Ketahuilah ia bukan sistem piramid..
Bukan juga skim cepat kaya...
Biz Shaklee nyata berbeza...
CASH BACK Guarantee!!!! 


Untuk dapatkan details lagi lanjut boleh hubungi saya
Hasmiah @ Mia
SID: 962719
SMS/WhatsApp/Telegram : 014-6737104
Facebook : Mia Dania Salleh 
FB Pages : MamaMia Sihat E-Biz
Instagram : MiaDania_Salleh
Email: hasmiah79@gmail.com

Saya adalah pengedar Shaklee dikawasan Sepanggar dan Kota Kinabalu dan juga seluruh Sabah. Saya mempunya beberapa orang rakan business Shaklee dimerata tempat seluruh Sabah, Sarawak, Selangor, Langkawi, Kedah dan juga Kuala Lumpur.


SABAH

  • Lokawi, Putatan, Inanam, Kolombong - Josephine Joey (019-8561003)
  • Sembulan, Tanjung Aru - Kartini (016-8170719)
  • Menggatal, Inanam, Kota Kinabalu - Kellin Biun (013-8816292)
  • Inanam, Kolombong, Lintas, Kota Kinabalu - Leelyn Jocelyn (011-25250852)
  • Likas, Inanam, Kolombong, Kota Kinabalu - Norziah Jaffar Mali (013-8879343)

  • Sipitang, Alamesra, One Borneo - Hasnah Muha (016-8018566)



SARAWAK


SEMENANJUNG MALAYSIA

  • Damansara, Petaling Jaya, Selangor, Langkawi, Kedah - Lia Dania Salleh (012-3700716)
  • Kuala Lumpur, Selangor - Ilma Emma (014-6539567)
  • Kuala Lumpur, Selangor -  Amira Asrin (012-880 7039) 

Sememangnya team Shaklee saya sedang mengorak langkah kehadapan. So, apa tunggu lagi.. Joinlah team Shaklee saya..


With Love,
MamaMia

No comments: