14 October 2014

Pengedar Shaklee Tawau, Lahad Datu | SOLEHA ABDULLAH

Bagi pengemar-pengemar produk Shaklee di area TAWAU dan LAHAD DATU, inilah masanya unuk anda jimatkan wang pos.. Kenapa? Kini, anda boleh mendapatkan produk Shaklee daripada rakan business Shaklee saya yang menetap di Tawau iaitu Cik SOLEHA ABDULLAH.. 



Merupakan pelajar lulusan Politeknik Seberang Perai dalam bidang Mechanical Engineering. Rasa-rasanya baru memulakan kerjaya diarea Tawau. Masih terlalu muda tetapi tahu mencari ruang untuk menambah pendapatan.. 

Supplement kegemarannya VitaminC sejak masih menuntut lagi, patutlah kulitnya cantik dan putih melepak jer.. Merupakan anak bungsu daripada 11 orang adik beradik dan telah kehilangan ayah sejak dia masih bayi lagi.. Ini serba sedikit latar belakang pengedar Shaklee dibawah empayar saya. 

So, bagi yang berada diarea Tawau dan Lahad Datu tu, boleh lah dapatkan produk shaklee daripada Cik Saleha ni.. Kalau yang ada Instagram tu, boleh follow "solehasoel" coz dia ni aktif kat Instagram. Facebook kurang sikit... Tapi kalau nak cepat WhatsApp jer.


With Love,
MamaMia 

No comments: