16 November 2014

Pengedar Shaklee Sepanggar, Kota Kinabalu, Sabah | 2 PROMOSI HEBAT SHAKLEE SEPANJANG NOVEMBER 2014

Setiap bulan pihak Shaklee pasti akan menjalankan promosi untuk produk-produk terpilih. Promosi selalunya akan berjalan sepanjang bulan berkenaan, begitu juga pada bulan November 2014 ini. Produk yang di promosikan sepaanjang bulan November ini ialah Omega Guard.

Promosi Terbaik Sepanjang November
2 Promosi Hebat Sepanjang November 2014

Seperti kebiasaannya, promosi yang dijalankan tentunya Beli 6 Percuma 1 yang pastinya akan menawarkan bermacam-macam kelebihan dan penjimatan bukan saja kepada ahli-ahli Shaklee, tetapi juga kepada pengguna-pengguna yang bukan ahli. Ini menjadikan produk Shaklee semakin dekat dihati semua orang dan semakin di minati.. mengalahkan artis la pulak, siapa ada peminat produk Shaklee ni tau.. hahaha..

Istimewanya kali ini, bukan satu promosi, tetapi Shaklee telah menawarkan 2 promosi terbaik bagi produk Omega Guard sepanjang bulan November 2014. Memang istimewa kerana Omega Guard adalah salah satu produk kegemaran saya juga.

Promosi PERTAMA
Beli 6 Botol PERCUMA 1 Botol

Promosi Omega Guard - Beli 6 Botol Percuma 1 Botol

Manfaat yang kita perolehi daripada promosi Omega Guard ini
  • Beli 6 DAPAT 7
  • Penjimatan RM136
  • Keahlian PERCUMA
  • Pulangan TUNAI RM33

Promosi KEDUA
Beli 2 Botol Dapat Diskaun 5%

Promosi Omega Guard - Beli 2 Botol Mendapat Diskaun 5%

Ramai yang masih tidak tahu bahawa Omega Guard Shaklee ini adalah diantara HOT produk Shaklee. Omega Guard terhasil daripada minyak ikan terbaik di dunia yang mengandungi 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuklah EPA, DHA dan ALA. Kajian turut mendapati Omega Guard Shaklee dapat membekalkan 905mg asid lemak Omega 3 EPA dan DHA

Ada tak mana-mana company yang mengeluarkan suplemen atau makanan tambahan kesihatan yang buat tawaran promosi seperti ni setiap bulan? Rasa-rasaya macam Shaklee je yang membuat tawaran sebegini. Rugi rasanya kalau kita tidak mengambil peluang untuk mendapatka set promosi yang sememangnya berbaloi untuk kita yang mementingkan kesihatan.


Omega Guard Shaklee Sesuai Untuk Siapa?
  1. Kanak-Kanak
  2. Pelajar
  3. Wanita Hamil
  4. Ibu Menyusu
  5. Pesakit Asma
  6. Pesakit Jantung dan Strok
  7. Pesakit Sendi dan Gaut
  8. Pengidap Darah Tinggi dan Kolesterol
  9. Mengalami Masalah Alzheimer
  10. Mengalami Masalah Alahan dan Kulit Sensetif
  11. Mengalami Masalah Berat Badan Berlebihan
Omega Guard
Omega Guard Sangat Istimewa untuk semua

Ingin mengetahui KHASIAT yang terkandung dalam Omega Guard, boleh terus klik Khasiat dan Manfaat Omega Guard Shaklee.. Sebotol Omega Guard Shaklee mengandungi 90 softgel kapsul untuk pengambilan selama 1 hingga 2 bulan bergantung kepada permasalahan yang kita alami. Amatlah disarankan mencuba mengambil dan mengamal Omega Guard secara konsisten untuk mendapatkan keberkesanan yang optimum.

Dapatkan set promosi Omega Guard Shaklee untuk diri dan keluarga anda hari ini. Penjimatan berganda untuk manfaat yang menakjubkan. Hanya sepanjang bulan November ini..





Sekiranya anda memerlukan sebarang khidmat nasihat tentang produk Shaklee, ingin mencuba dan mendapatkan produk Shaklee, ingin menjadi ahli Shaklee, ingin menambah pendapatan dengan Shaklee, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau Email : hasmiah79@gmail.com. Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Kinabalu, Sabah. Penghantaran PERCUMA seluruh Kota Kinabalu hanya untuk anda! 



With Love, 
MamaMia

No comments: