02 November 2014

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Sabah | SET TERLARIS OMEGA GUARD | MINYAK IKAN TERBAIK DI DUNIA

Sepanjang bulan November memang best, promo Omega Guard Shaklee datang lagi.. Produk hebat tu.. Selalu saya tak sebut Omega Guard pun, saya sebut suplemen Minyak Ikan je.. hahahaha.. Tapi jangan pulank ada yang tersalah paham, ianya bukan macam minyak masak tu tau.

Omega Guard ini dihasilakn dari minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA. Setiap kapsul softgel Omega Guard ini dapat membekalkan 905mg asid lemak Omega 3 EPA dan DHA. 

Maka tidak heranlah jika sepanjang bulan November ni, permintaan terhadap Omega Guard meningkat.. Dah lah promosi beli 6 PERCUMA 1, pastu banyak pulak kelebihan.. Kalau nak tau diantara set-set Omega Guard yang terlaris ialah..

  • Set Kanak-Kanak
  • Set Ibu Hamil
  • Set Gout
  • Set Sendi Tulang
  • Set Bakar Lemak
  • Set Buang Lemak
  • Set Darah Tinggi
  • Set Ekzema
  • Set Minda
  • Set Kesihatan Menyeluruh




Set-set ini sebenarnya adalah mengikut keperluan tubuh, permasalahan penyakit dan budget kita juga. Bila kita katakan set, maksudnya kita mengabungkan satu suplemen dengan satu suplemen yang lain bagi mendapatkan kesan yang lebih effective apabila kita mengambil dan mengamalkannya. Namun begitu ianya bergantung kepada budget kita juga.

Macam  diri saya sendiri, saya mengamalkan Set Buang Lemak dan Set Ekzema, jadi saya hanya perlu mengambil tiga produk iaitu Omega Guard, Herb-Lax dan VitaC. Takdelah mahal dan banyak manapun suplemen yang saya kena telan. Bagi saya ianya satu pelaburan untuk kesihatan diri saya juga. 


With Love,
MamaMia

No comments: