10 November 2014

Pengedar Shaklee Sepanggar, Kota Kinabalu, Sabah | RESEPI MINUMAN SHAKLEE KEGEMARAN SAYA

Resepi.. Selalunya bila sebut pasal resepi, tentu kita akan terfikir tentang resepi makanan.. Sebenarnya resepi bukan saja untuk makanan, tetapi juga minuman. Malah, ada yang mengaitkan resepi dengan rahsia.. Contoh nya resepi kejayaan bermaksud rahsia kejayaan. Perkataan resepi kini bukan hanya dikaitkan dengan makanan atau bab masak-memasak lagi.

Resepi Minuman Kegemaran Saya
Resepi Minuman Shaklee Kegemaran Saya


Entry kali ini saya nak kongsikan beberapa resepi minuman pemberi tenaga yang sedap yang saya amalkan setiap hari. Bukan saja memberi tenaga, malah membuatkan badan saya semakin sihat dan kulit pulak cantik gitu.. 


Resepi PERTAMA
Performance Drink dengan Sanquick Manggo
    Resepi Minuman Shaklee
    Performance Drink dicampur dengan Sunquick Manggo untuk Tenaga Berpanjangan

  • Performance Drink mampu membekalkan tenaga dan daya ketahanan fizikal kepada tubuh kita. Dengan mengamalkan meminum Performance Drink setiap hari terutamanya seperti saya yang sentiasa sibuk, ianya akan membuatkan saya kekal aktif dan bertenaga
  • Sanquick Manggo ada rasa manis dan tidak masam berbanding minuman sunquick yang lain. Ini manjadikan rasa kedua kobinasi ini menjadi lebih sedap
  • Sangat sesuai diminum bersama air sejuk menjadikan kita terasa lebih segar dan bertenaga untuk memulakan apa jua aktiviti harian kita sama ada di dalam atau di luar rumah. 
  • Merupakan Resepi Minuman Shaklee yang meberikan tenaga berpanjangan kegemaran saya dan mungkin menjadi kegemaran anda juga.

Resepi KEDUA
Performance Drink dengan Vivix

Minuman Campuran Vivix bersama Performance Drink Untuk Kekal Sihat dan Bertenaga
  • Vivix bukan sahaja untuk melambatkan proses penuaan, malah Vivix juga mampu membantu dalam menjaga kesihatan jantung, kesihatan otak, sistem imun, perlindungan antioksida, peningkatan tenaga pada tahap selullar, dan secara langsung meningkatkan tahap kesihatan dan kesejahteraan hidup kita.
  • Campuran sesudu Vivix untuk diminum bersama Performance Drink setiap hari akan memberikan kita satu hidangan minuman yang sihat bertenaga. Pengamalan setiap hari sangat-sangat baik untuk kesihatan. 
  • Sangat sesuai dibancung bersama air sejuk dan akan memberikan satu rasa manis masam yang sangat unik dan ternyata sangat sedap.
  • Merupakan Resepi Minuman Shaklee kegemaran saya yang memberikan kita tahap kesihatan yang baik dan kekal bertenaga sepanjang hari.

Resepi KETIGA
ESP, Meal Shakes dan Buah Mangga

Resei minuman Shaklee
Minuman Menambah Tenaga, campuran PD + Meal Shakes + Buah Mangga
  • Meal Shakes yang kita tahu merupakan nutrisi lengkap yang mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat-zat yang diperlukan oleh tubuh kita.
  • Campuran 2 sudu Meal Shakes dengan sesudu Performance Drink yang di blender bersama sebiji buah mangga bersama air sejuk  akan menghasilkan minuman sarapan pagi yang sedap dan lengkap untuk kita seisi keluarga
  • Minuman ini mampu mengurangkan rasa lapar dan memberikan kita tenaga dalam menjalankan aktiviti seharian
  • Merupakan salah satu Resepi Minuman Kegemaran saya dan anak saya dirumah. Bukan saja sesuai diminum pada waktu pagi tetapi juga tengahari dan malam


Resepi KEEMPAT
ESP, Meal Shakes dan Buah Avokado

Resepi Minuman Shaklee
Minuman Cantik dan Sihat, ESP + Meal Shakes + Avokado
  • ESP merupakan produk sumber protin tinggi berasaskan kacang soya yang sangat mudah di serap oleh tubuh kita. Merupakan pembekal tenaga segera dan sangat baik untuk mengekalkan tenaga, mencegah migrain, isomnia dan tekanan Juga sangat sesuai bagi mereka yang sedang berdiet seperti saya.
  • Campuran 2 sudu besar ESP  bersama 2 sudu Meal Shakes didicampur dan di bleder dengan sebiji buah Avokado akan menghasilkan satu minuman pembelak tenaga yang sangat sedap.
  • Resepi Minuman Shaklee ini mampu membuatkan kita kekal cantik, sihat dan bertenaga. Sangat sesuai diamalkan untuk mereka sentiasa sibuk tetapi masih ingin kelihatan cantik setiap hari seperti saya.

Ini saja resepi minuman shaklee yang dapat saya kongsikan untuk kali ini. So, jangan tengok je, mesti cuba dan rasakan kelazatan rasanya. Pastinya ia bukan saja lazat tetapi mampu membuatkan kita kekal bertenaga sepanjang hari.

Ingin mendapat produk Shaklee yang mencuba resepi minuman kegemaran ini sendiri dirumah? 

 Resepi Minuman


Sekiranya anda memerlukan sebarang khidmat nasihat tentang produk Shaklee, ingin mencuba dan mendapatkan produk Shaklee, ingin menjadi ahli Shaklee, ingin menambah pendapatan dengan Shaklee, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau email ke hasmiah79@gmail.com. Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Kinabalu, Sabah. Penghantaran PERCUMA seluruh Kota Kinabalu hanya untuk anda!


With Love,
MamaMia

No comments: