24 November 2014

ATASI SEMBELIT HANYA DENGAN KOS KURANG DARIPADA RM0.95 SEHARI

Sembelit adalah masalah penghadaman yang cukup glemer dikalangan rakyat Malaysia. Sembelit adalah kesukaran untuk membuang air besar. Biasanya apabila sembelit, kita perlu menera setiap kali membuang ari besar dan ini menyebabkan darah sukar kembali ke jantung. Salur darah akan tersumbat dan bengkak menyebabkan tisu elastik darah kita menjadi longgar yang mana ini menjadi punca berlakunya buasir.

Atasi Sembeli
Atasi Sembelit Dengan Kos rendah

Masalah sembelit ini adalah berpunca daripada pelbagai faktor. Antaranya berpunca daripada makanan yang kita makan tidak dihadam dengan baik. Maklumlah rakyat kita Malaysia ni jenis yang kuat makan, makanan pulak pelbagai jenis. Jadi tidak hairanlah jika masalah sembelit ini sering menjadi topik perbualan hangat dikalangan kita. 

Tabiat melengah-lengahkan proses pembuangan ari besar juga dipercayai menyebbkan perut kembung malah boleh mengakibatkan usus menjadi malas. Keadaan ini akan menyebabkan pergerakan najis didalam usus menjadi lambat atau tidak bergerak sekaligus akan menjadikan usus kita tersumbat.

Apabila najis sudah sampai ke rektum, ia akan memberikan isyarat kepada otak untuk memberitahu bahawa sudah sampai masa untuk ke tandas. Tetapi apabila kita kerap berlengah ke tandas, usus menjadi kurang sensitif dan otak tidak lagi boleh mencerna isyarat itu. Akhirnya kita akan berasa lebih selesa untuk tidak ke tandas.  

Namun, keadaan ini lama-kelamaan akan mendatangkan masalah seperti perut kembung, muntah dan rasa yang sangat tidak selesa. Walaupun masalah sembelit ini di kategorikan sebagai penyakit yang tidak berbahaya, tetapi bila dibiarkan tanpa sebarang pencegahan, ianya akan menjadi kepada sembelit kronik yang sangat berbahaya. Apa itu Sembelit Kronik <klik disini>


BAGAIMANA ATASI SEMBELIT DENGAN SHAKLEE

HerbLax

Ramuan asas HerbLax yang terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisional dan barat. Ianya mengandungi 9 herba semulajadi yang dipatenkan dalam membantu proses detoksifikasi badan kita.

Kenali detox
HerbLax Shaklee
  1. Senna Leave merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak
  2. Buckhorn Bark membantu melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan pada usus
  3. Licorice Root membantu proses detoksifikasi
  4. Fennel Seeds mengelurakan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.
  5. Anise Seeds pula meransang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pemcernaan
  6. Rhubarb Root merupakan herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina sebagai antibiotic
  7. Blue Malva Flower membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit
  8. Culver's Root membantu masalah lebihan ari dalam badan dan asma
  9. Alfalfa Leaves membersihkan usus, darah dan hati. 

Manfaat Utama HerbLax Dalam Membantu Atasi Sembelit
  • Pembersihan najis yang tersekat
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  • Membantu masalah sembelit
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pengerakan usus dan secara langsung turut membantu mengatasi masalah sembelit
  • Mengempiskan perut
  • Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. 

TESTIMONI BERJAYA ATASI SEMBELIT DENGAN HERBLAX

Testimoni HerbLax
Testimoni Pengguna HerbLax-Atasi Sembelit, Buang Toksin, Cuci Usus

Sembelit
Testimoni Pengguna HerbLax - Atasi Sembelit
Sebotol HerbLax Shaklee mengandungi 120 biji kapsul yang hanya berharga RM 52.50. Sebotol mampu bertahan untuk 2-3 bulan bergantung kepada masalah sembelit yang kita hadapi. Ini bermakna kos untuk atasi sembelit dengan HerbLax kurang daripada RM1 sahaja.. Murahhhh nya! InsyaAllah dengan mengamalkan pengambilan HerbLax Shaklee secara konsisten, masalah sembelit anda akan dapat diatasi.

Atasi Sembelit

Sekiranya anda memerlukan sebarang khidmat nasihat tentang produk Shaklee, ingin mencuba dan mendapatkan produk Shaklee, ingin menjadi ahli Shaklee, ingin menambah pendapatan dengan Shaklee, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau email ke hasmiah79@gmail.com. Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Kinabalu, Sabah. Penghantaran PERCUMA seluruh Kota Kinabalu hanya untuk anda!


With Love,
MamaMia

No comments: