26 November 2014

TESTIMONI KANAK-KANAK | TIADA LAGI MASALAH DEMAM, BATUK, SELESEMA & SEMBELIT

Sempena musim cuti sekolah ni, rasanya sangat afdal saya kongsikan beberapa testimoni dari ibu-ibu yang anak-anak mereka yang kerap sakit, selesema, batuk, demam, kurang selera makan dan juga sembelit. Alhamdulillah kini, masalah-masalah penyakit yang dialami oleh anak-anak mereka semakin pulih.. Sama seperti saya, sebagai ibu, kesihatan dan keceriaan anak adalah yang terbaik buat saya.

Kegembiraan dan Kesihatan anak-anak adalah kebahagian ibubapa

Entry kali ni, saya nak kongsikan beberapa TESTIMONI pengguna yang berjaya mengatasi masalah demam, batuk, selesema, sembelit dan kurang selera makan yang dialami oleh anak-anak mereka dengan hanya memberikan MEAL SHAKES... Hingga ke hari ini masih mengamalkannya dan menjadikan makanan tambahan untuk anak-anak.

Testimoni Selesema, Batuk dan Demam
Testimoni berjaya atasi  masalah selesema, batuk dan demam


Testimoni menambah selera makan anak
Testimoni berjaya meningkatkan selera makan kanak-kanak


Testimoni meningkatkan selera makan kanak-kanak
Testimoni berjaya meningkatkan Selera Makan Anak


Testimoni Atasi Masalah Sembelit Kanak-Kanak
Testimoni berjaya mengatasi masalah sembelit dikalangan kanak-kanak


Testimoni mengatasi masalah sembelit kanak-kanak
Testimoni berjaya mengatasi masalah sembelit kanak-kanak
Jika anak atau adik anda mengalami masalah sebegini, saya amat menyarankan anda mencuba Meal Shakes. Sekurang-kurangnya kita mencuba mengatasi masalah penyakit yang anak kita sering hadapi. Rasanya harga MealShake jauh lebih murah berbanding kos perubatan yang terpaksa kita tanggung jika kerap kali mengunjungi klinik. 



Sekiranya anda memerlukan sebarang khidmat nasihat tentang produk Shaklee, ingin mencuba dan mendapatkan produk Shaklee, ingin menjadi ahli Shaklee, ingin menambah pendapatan dengan Shaklee, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau email ke hasmiah79@gmail.com. Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Kinabalu, Sabah. Penghantaran PERCUMA seluruh Kota Kinabalu hanya untuk anda! 


With Love,
MamaMia

No comments: