19 November 2014

MINYAK IKAN TERBAIK DI DUNIA | OMEGA GUARD SHAKLEE

Apa itu Omega Guard? Betulkah Omega Guard Shaklee mengandungi minyak ikan terbaik di dunia? Omega Guard Shaklee ekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun dan 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan.

Omega Guard
Minyak Ikan Terbaik Di Dunia yang ada pada Omege Guard


APA itu Omega Guard Shaklee?
  • Merupakan minyak ikan paling tulen di dunia
  • Mengandundi rangkaian  spectrum penuh 7 jenis asid semulajadi termasuk ESP, DHA, ALA dan banyak lagi.
  • Membekalkan 905mg asid-lemak omega-3 EPA dan HDA
  • Penghasilan Omega Guard adalah menggunakan kaedah  untratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini.
  • Omega Guard juga dihasilakn  memlalui suatu proses penyulingan proprirtari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi.

Kandungan Minyak Ikan, EPA & DHA dalam Omega Guard berbanding jenama lain 

MANFAAT UTAMA Omega Guard Shaklee
  • Asid Lemak - Omega 3 meruapakan asid lemak yang penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita. Oleh itu, kita perlu mengambilnya dari makanan. Omega 3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditukarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan
  • Mencegah Penyakit Saluran Darah dan Strok - DHA dan EPA boleh menentang thrombosis tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepakatan darah, melincirkan saluran darah dan peredaran darah yang lancar. Oleh itu, ia effective untuk membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan leher atau sakit kepala.
  • Membantu Tumbesaran & Perkembangan Otak Janin dan Membantu Perkembangan Memori - DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ianya penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa dalam kandungan
  • Menigkatkan sistem imun dan Menyihatkan Paru-Paru - mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, proriasis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupus erythematosus) dan penyakit buah pinggang.
  • Menentang Cancer - kajian menunjukkan Omega 3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon. Ianya juga boleh meningkatkan enterogastritis, merangsang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.
  • Memelihara Fungsi-Fungsi Sendi (Arthritis) - Paras asid lemak Omega 3 larut dalam tisu rawan. Oeh itu, ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Mampu membantu merawat sendi dan gout secara effective.
  • Mencegah Insomnia dan Membantu Mengurangkan Tekanan - Kajian telah membuktikan bahwa EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilakn emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan, insomnia, autism, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophrenia.

Omega Guard Shaklee Sesuai Untuk Siapa?
  1. Kanak-Kanak
  2. Pelajar
  3. Wanita Hamil
  4. Ibu Menyusu
  5. Pesakit Asma
  6. Pesakit Jantung dan Strok
  7. Pesakit Sendi dan Gaut
  8. Pengidap Darah Tinggi dan Kolesterol
  9. Mengalami Masalah Alzheimer
  10. Mengalami Masalah Alahan dan Kulit Sensetif
  11. Mengalami Masalah Berat Badan Berlebihan

Set Terlaris Omega Guard
Diantara Set-set Omega Guard yang terlaris dan menjadi pilihan ramai

Sebotol Omega Guard Shaklee mengandungi 90 softgel kapsul untuk pengambilan selama 1 hingga 2 bulan bergantung kepada permasalahan yang kita alami. Untuk melihat keberkesanan pengambilan Omega Guard Shaklee ini, sila KLIK TESTIMONI KURUS DAN SIHAT dan TESTIMONI KANAK-KANAK DAN PELAJAR

Saya sangat-sangat menyarankan mencuba mengambil dan mengamal Omega Guard secara konsisten untuk mendapatkan keberkesanan yang optimum. Sebagai makhluk Allah di muka bumi ini, kita seharusnya berusaha mengatasi dan mengubati sesuatu penyakit. Selebihnya kita bedoa dan berserah kepadaNya untuk kesembuhan.


Sekiranya anda memerlukan sebarang khidmat nasihat tentang produk Shaklee, ingin mencuba dan mendapatkan produk Shaklee, ingin menjadi ahli Shaklee, ingin menambah pendapatan dengan Shaklee, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau email ke hasmiah79@gmail.com. Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Kinabalu, Sabah. Penghantaran PERCUMA seluruh Kota Kinabalu hanya untuk anda! 


With Love,
MamaMia

No comments: