15 November 2014

Pengedar Shaklee Sepanggar, Kota Kinabalu, Sabah | HIMPUNAN TESTIMONI HERBLAX SHAKLEE

Pada entry kali ini, saya nak share testimoni-testimoni pengguna HerbLax Shaklee la pulak.. Maklumlah HerbLax ni pun one of Shaklee HOT produk.. Saya ni pun pengamal HerbLax juga, bukan saya saja malah mak saya, kawan-kawan saya tidak kira yang lelaki ke perempuan kebanyakkan nya pun mengambil HerbLax.

Atasi Sembelit
Himpunan Testimoni Pengguna yang mengambil HerbLax Shaklee

Sebelum saya share kan testimoni pengguna HerbLax yang lain, nak gak share testimoni saya sendiri yang mengamalkan HerbLax ni.. 
"Saya ni jenis yang kuat makan, lagi-lagi kalau time saya stress atau berjalan-jalan.. Apa je makanan yang nampak sedap depan mata semua saya nak test makan.. Kadang-kadang saya makan tak ingat perut tu makin membuncit, maklumlah kita bila dah penah peggy ni, senang je perut tu kembang.. Sampai sesak-sesak juga la nafas kerana nafsu kuat makan ni, risau juga coz berat badan saya bertambah-tambah.. Tapi itu dulu sebelum mengamalkan HerbLax Shaklee.. Sekarang ni, tak risau dah, makan je banyak mana, esok nya pasti buang semua.. legaaa... Pasal tu HerbLax adalah supplement wajib untuk saya dan mesti sentiasa ada stock kat umah"

Testimoni saya mengamalkan HerbLax dah settle.. Meh kita tengok testimoni-testimoni pengguna HerbLax yang lain yang berpuas hati dengan keberkesanannya.

Atasi Masalah Sembelit
Testimoni pengguna HerbLax yang berjaya mengatasi masalah sembelit

Atasi Masalah Sembelit
Testimoni pengguna HerbLax yang kuat makan macam saya

Buang Toksik dalam badan, cuci usus, sembelit
Testimoni Pengguna HerbLax yang berjaya atasi Sembelit, Buang Toksik dalam badan 

Mencuci Usus
Testimoni pengguna HerbLax yang berjaya mencuci usus 

Testimoni dah baca semua.. so, camana? Hebat ke tidak HerbLax Shaklee ni? Mungkin ramai diantara kita yang masih tidak mengetahui tentang bahaya sembelit dan kerana itu kita menganggapnya mudah.. Cuba lihat keratan akbar di bawah ini tentang kesan daripada sembelit..

Bahaya sembelit
Keratan akhbar tentang bahaya sembelit pada usus kita

Jika anda atau ada diantara keluarga anda menghadapi masalah sembeit atau sukar membuang air besar, seeloknya mencuba mengamalkan HerbLax Shaklee. Testimoni-testimoni pengguna yang mengamalkan HerbLax Shaklee sudah cukup membuktikan keberkesanan HerbLax Shaklee dalam membantu mengatasi masalah sembelit. Jangan biarkan sembelit menjadi penyakit pulak ya..

 Sembelit Cuci Usus

Sekiranya anda memerlukan sebarang khidmat nasihat tentang produk Shaklee, ingin mencuba dan mendapatkan produk Shaklee, ingin menjadi ahli Shaklee, ingin menambah pendapatan dengan Shaklee, bolehlah menghubungi saya Hasmiah @ Mia melalui SMS/WhatsApp 014-6737104 atau email ke hasmiah79@gmail.com. Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di Kota Kinabalu, Sabah. Penghantaran PERCUMA seluruh Kota Kinabalu hanya untuk anda!


With Love,
MamaMia

No comments: