01 November 2014

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Sabah | PROMOSI GEMPAK SEPANJANG NOVEMBER 2014

Sepanjang bulan November ini, Shaklee mengadakan promosi untuk produk Omega Guard atau lebih di kenali Minyak Ikan Terbaik di dunia.. Confirm ramai pengemar setia Omega Guard ni melonjak keriangan.. Dapat beli produk peberet dengan harga lebih murah dari yang biasalah katakan.

Kelebihan Omega Guard Shaklee
Promosi Omega Guard Shaklee & Kelebihannya


Kalau nak tahu, Omega Guard ni adalah diantara HOT produk Shaklee juga tau. Bukan saja golongan dewasa boleh mengamalkannya, tetapi kanak-kanak bermula malahan sejak dari dalam kandungan lagi boleh mengamalkan Omega Guard ni. Hebat tidak?

Nak tahu kenapa katakan promosi Gempak Sepanjang November?.. Dengan pembelian satu set iaitu 6 botol Omega Guard, anda akan memperolehi kelebihan berikut:-

  • Beli 6 PERCUMA 1
  • Penjimatan RM136
  • Keahlian PERCUMA
  • Pulangan TUNAI RM33


Jika tak nak ambik satu set pun boleh.. Sekarang ni kalau ambik 2 botol saja pun dapat DISCOUNT 5% tau, kan kita dah boleh jimat kat situ... cuba kita fikir betul-betul, ada tak mana-mana company yang supply suplemen atau makanan tambahan kesihatan yang ada buat offer macam ni.. Rasa-rasanya macam takde kot..


Omega Guard Shaklee Sesuai Untuk Siapa?
  1. Kanak-Kanak
  2. Pelajar
  3. Wanita Hamil
  4. Ibu Menyusu
  5. Pesakit Asma
  6. Pesakit Jantung dan Strok
  7. Pesakit Sendi dan Gaut
  8. Pengidap Darah Tinggi dan Kolesterol
  9. Mengalami Masalah Alzheimer
  10. Mengalami Masalah Alahan dan Kulit Sensetif
  11. Mengalami Masalah Berat Badan Berlebihan

Ingin mengetahui KHASIAT yang terkandung dalam Omega Guard, boleh terus klik Khasiat dan Manfaat Omega Guard Shaklee.. Sebotol Omega Guard Shaklee mengandungi 90 softgel kapsul untuk pengambilan selama 1 hingga 2 bulan bergantung kepada permasalahan yang kita alami. Amatlah disarankan mencuba mengambil dan mengamal Omega Guard secara konsisten untuk mendapatkan keberkesanan yang optimum. 


With Love, 
MamaMia

No comments: